Jump to content
PyroForum.nl

Vriendin/vriend of single?

Vriendin/vriend/single/player  

52 members have voted

1. 1. ben je single?

• Nee, ik heb een vriendin
      20
    • Nee, ik heb een een vriend
      0
    • Nee, ik heb niemand.
      19
    • Ik ben eenzaam :(
      13
    • Ik ben een player elke week een ander dus.
      0

Recommended Posts

Posted

Single. Het bevalt me wel van tijd to tijd, hoewel het kan wel eenzaam zijn soms. Waarom single? Tja, niet erg goed in versieren.

Posted

@Danny:

Forum statistieken
Board Stats Onze leden hebben een totaal van 26.229 berichten geplaatst
We hebben 912 geregistreerde leden
Het nieuwste lid is breezer
Het meest aantal gebruikers online was 1.501 op Apr 11 2007, 12:09

Antwoord staat hier. :)
Posted

Hmmm... Ik vind toch dat iemand een erevermelding op het forum verdient als ie het voor elkaar krijgt een meisje pyrotechniekster te laten worden. ;-)
Dat lijkt me toch een behoorlijke prestatie hoor :).
Maar misschien moeten we een appart topic daarvoor openen.

Posted

Als ik me goed herinner hebben we hier ooit een meisje gehad, in the early days of gamekeeper pyroforum. :) Ze is in ieder geval niet lang gebleven. Achja, pyrotechneuten....ook niet de makkelijkste soort. :P

Posted

Was hier al is geen poll voor gemaakt? Ik denk ergens op de eerste pagina's van off-topic. We kunnen er een wedstrijd van maken of zo. Slaag er in als eerste een vrouwelijk-pyrotechniekster toe te voegen :)

Posted

Hehe, ja en dan is de voorwaarde dat ze op z'n minst een fontijn gemaakt moet hebben ofzo :)
En als je wint krijg je een speciale rang (verzin maar een naam ofzo), maar zonder extra bevoegdheden.

Posted

Mensen hou het a.u.b. ON-TOPIC. Dit gaat over je burgerlijke staat (min of meer toch :) ), niet minder maar ook niet meer! We willen niet zomaar warnings lopen uitdelen...

• 2 weeks later...
Posted

Helaas heb nu niemand maar van de 1500 leden moeten er zekker een stuk of wat homo zijn of niet dan?
Ik dacht iets van 1 op de 10, en nee ik ben er toevallig geen! :P mocht je dat denken.

(Ik heb niks tegen homo's mocht je dat denken)

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...