Jump to content
PyroForum.nl

This Suck!

Duvel

Recommended Posts

Posted

Dan zal ik wel zeggen dat het cocaïne is. Geloofwaardige foto trouwens! Ik zou dat niet in een joint stoppen :)

Edit: Is off-topic in het off-topic forum niet on-topic?

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dit zijn ook de direct afgeknipte gedroogde toppen. Even breken en je hebt de perfecte wiet. :P
(Voor de duidelijkheid, ik ben geen junk of zo, ik heb gewoon wat wietplanten gehad, en da's toch zonde om weg te gooien. :) )

Posted
2 NH4NO3 + O2 ---> 4 H2O + 4 N2O
Iets in die orde zou je krijgen toch?
(Zonder die O2 zou je wat N2 overhouden na reactie?)

NH4NO3 -> 2H2O + N2O
4H, 2N, 3O -> 4H, 2O + 2N, 1O
Klopt toch gewoon, en Ammonium nitraat is toch een booster en brandt toch niet maar thermolyseert.
EDIT: brand -> brandt
Posted

Geen BP mogen maken.

Niet meer dan rookbommen en bengaalsvuur mogen maken.

Geen leuke chemicalien.

Veel klagende buren.

Eeuwige wind bij het afsteken.

Posted

Indd, zoooo irritant vind ik dat, en ik heb ook nog van die rot lucifers die meteen uitgeblazen worden.
Posted

Ja inderdaad, dat is f*cking irritant. Het lijkt wel telkens dat ik iets wil afsteken er wind is. En met HE's is het niet prettig of je moet zien of de lont nu wel of nog niet aan is. :)
Posted

Soms als ik iets nauwkeurig zit af te meten, roept me ma ineens keihard "STIJNNNN!", waardoor 'k zo hard verschrik, dat ik weer opnieuw kan beginnen met afmeten :)

Heb een keertje zeep zitten maken van vet met NaOH. Ik was eventjes naar WC terwijl dat potje nog rustig op het vuur stond.
Toen'k terug kwam, stond het lekker aan te branden...
'k Kon m'n zelfgemaakte zeep gebruiken om die kookpot uit te kuisen.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...