Jump to content
PyroForum.nl

Wuppie


Recommended Posts

Neeneenee, je moet de vergelijking wel goed maken:

Wuppie + Spudgun ---> Platte Wuppie + Spudgun :wink:


Het was ook geen vergelijking: Het was actie, reactie:
Actie: ik zie een wuppie =>
Reactie: ik doe hem in m'n spudgun :)
Link to comment


Het was ook geen vergelijking: Het was actie, reactie:
Actie: ik zie een wuppie =>
Reactie: ik doe hem in m'n spudgun :P

Dat is toch een waarneming? :P
Maar het is wel erg, wat kunnen die wuppies er nou aan doen dat we verloren hebben, maargoed, tis veel te leuk om te zien om te stoppen met het opblazen van wuppies. :)
Link to comment

Ik heb 7 gebruikt, 8 heb ik ook op deze pc staan, maar die duurt langer met laden. :wink:

7 staat btw niet in mijn softwarelijst, die heb ik geïnstalleerd onder win98, en doet het nogsteeds nu ik XP erop gezet heb. :)

Edit:
Wat vinden jullie van deze?
Die Wuppies hebben hun favoriete plekje opgezocht!

(Het lijntje om de onderste is iets te snel afgerond werk met kloonpenseel, lage dichtheid.)

Link to comment
Wow toxicsnake, dit is echt meesterlijk werk! Respect man, die dingen zien er echt vet uit. Bunhead, die van jou zijn ook wel lollig, maar toxicsnake pwnt (sorry voor de taal mods) iedereen.


Dank je, gewoon veel oefenen. Ik doe het nu ongeveer 3-4 jaar, en ik moet zeggen dat het er in het begin echt nergens op leek.
Link to comment

Een paar vrienden van me en ik zijn vorige maand met iets nieuws begonnen.
www.hoofdhumor.tk
de voice-overs zijn niet echt grappig maar the series wordt best lol.
de eerste aflevering staat namelijk in het teken van DE WUPPIE!!
op de site staat deze foto:
http://img199[ GEBRUIK MAKEN VAN IMAGESHACK IS NIET MOGELIJK, UPLOAD AFBEELDINGEN DIRECT OP HET FORUM ]img199/5152/p52op.jpg

met leuke screenshot van de afl.

de film zelf is nog niet online, omdat moeviemk steeds een foutmelding geeft, dus dat duurt nog een tijdje

dr B

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...