Jump to content
PyroForum.nl

Tsjernobyl


morpheus

Recommended Posts

ON-topic graag mensen, het gaat hier over Tsjernobyl, niet over jullie persoonlijke avonturen i.v.m. radioactiviteit. :D Ener kan zijn verhaal wel over pm vertellen aan degene die geintresseerd zijn. Die persoonlijke vraag kon ook over pm warcore, hou het nu ff on topic plz.

Link to comment
ON-topic graag mensen, het gaat hier over Tsjernobyl, niet over jullie persoonlijke avonturen i.v.m. radioactiviteit. :D Ener kan zijn verhaal wel over pm vertellen aan degene die geintresseerd zijn. Die persoonlijke vraag kon ook over pm warcore, hou het nu ff on topic plz.

Beetje de wannebe mod uithangen?

Maargoed, in Tsjernobyl is er een kernramp gebeurd, Ener heeft met radioactiviteit te maken gehad, dus zover offtopic vind ik dit niet.
Link to comment

Beetje de wannebe mod uithangen?

Maargoed, in Tsjernobyl is er een kernramp gebeurd, Ener heeft met radioactiviteit te maken gehad, dus zover offtopic vind ik dit niet.


ja profeet, on topic in een off-topic forum?!
Staat geen "moderator" onder je naam!

Maar idd chemo bestraling hele rattaplan, immidels alweer 8 jaar geleden.
Link to comment

Off-topic t.o.v. een pyroforum maakt nog niet dat je in elke topic mag beginnen lullen over eender wat. Zo onstaat er chaos en is elk topic dat hier verschijnt gedoemd tot een spamtopic. Om dat te voorkomen mag je wel een beetje on-topic blijven. De naam "off-topic" is misschien niet zo'n goede keuze.

Staat geen "moderator" onder je naam!

Is dat dan soms verplicht? :D
Link to comment
Off-topic t.o.v. een pyroforum maakt nog niet dat je in elke topic mag beginnen lullen over eender wat. Zo onstaat er chaos en is elk topic dat hier verschijnt gedoemd tot een spamtopic. Om dat te voorkomen mag je wel een beetje on-topic blijven. De naam "off-topic" is misschien niet zo'n goede keuze.

Is dat dan soms verplicht? :D


Nou meneer de moderator, dan kan je die naam ook wel wijzigen en mijn berichten wissen :D
Link to comment

Lol relax eens even mensen. Het feit dat prophet geen 'mod' onder zijn naam heeft, betekent toch niet dat hij gewoon mag zeggen dat we weer ff lekker on-topic gaan. (ik ben echter wel van mening dat radioactiviteit wel iets te maken heeft met tjernobyle)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...