Jump to content
PyroForum.nl

Hou oud ben je?


gamekeeper

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Pfff....Jezus man!
Ik ben sinds oktober 20

Ik had wel verwacht dat we wat ouder zouden zijn :P ..... Soul predator had ik goed geschat..en yellow ook.
Mr Stijntje had ik niet verwacht, maar toch!! mijn complimenten voor je verstandige (mis)bruik, tips en kennis;)

Gtrz Poedel

Link to comment

Ik word over een maandje 20, best jammer, niet echt een leeftijd meer om op vooruit te zien, mss 21 nog, maarja op me 18e me rijbewijs gehaald, me 16e scooter, nu heb ik niks meer om op vooruit te zien. :D
Behalve een nieuwe auto dan.... :P


Lttrz

Link to comment
Ik word over een maandje 20, best jammer, niet echt een leeftijd meer om op vooruit te zien, mss 21 nog, maarja op me 18e me rijbewijs gehaald, me 16e scooter, nu heb ik niks meer om op vooruit te zien. :D
Behalve een nieuwe auto dan.... :P
Lttrz

Hihi, dan mag je naar kinky feesten xD

Ik ben 15 jaartjes jong
Link to comment

Ha, denk je dat ik daar heen wil, zijn alleen maar 40+ers die vieze kleding aan hebben :P
(die danseresen zijn natuurlijk wel lekker :D)
Meer speedcore/terror/hardcore feesten, en hoef je maar 18 voor te zijn..., ik ging overigens al eerder hoor. :(


Lttrz

Link to comment
  • 1 month later...

Dank jullie wel :(, nee helaas geen device, word alleen maar bier deze keer, heb morgen vrij gevraagt(genomen) van me school, dus dat word met mijn maten de hele dag bier drinken...




Lttrrzz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...