Jump to content
PyroForum.nl

Ge"s"naaid? Groningen.


Lontje

Recommended Posts

Ik neem aan dat het een taakstraf gaat worden,mits er geen bijkomende vernielingen van burgerzaken aan de orde zijn.
En natuurlijk de welbekende financieele aderlating van de 23 jarige zelf in de vorm van bekeuring.

"Op grond van meerdere meldingen nam de politie een kijkje"
Bovenstaand is ook terug te lezen in het stukje over de ontdekking van deze 23 jarige.
Blijkbaar is deze jongeman toch nog niet voorzichtig genoeg omgesprongen met de regel "keep a low profile
en heeft hij zijn kunsten vertoond op een ander tijdstip dan oud en nieuw.

Jammer, ik hoop niet dat het degene is die ik in gedachten heb,een mede member van dit forum.
We zullen het wel zien.

Ja en of het je dit waard is.? Lijkt me nooit het geval te zijn.
Straf is het mij ook niet waard,maar blijkbaar denken sommige mensen er anders over. :)

Maar een toevallige samenloop van negatieve omstandigheden.(meld misdaad anoniem,van die nsb praktijken. Bah.)
Als ik last heb van iemand kunnen ze mij op korte termijn bij hun op de stoep verwachten,ga ik niet anoniem bellen naar de klik lijn.

Is hier ook al vaker gezegd,maar herhaal het toch nog maar een keer.
Zorg niet voor overlast voor een ander,en wacht op de bekende data dat het niet opvalt.

Edited by Lontje
Link to comment

Mooi verhaal Lont.

If you can't spare the time don't do the crime.

Toch hoop ik nog steeds dat het meevalt wat straf betreft. Ik vind Nederland een OK land en 'wij' zijn makers, geen kapotmakers. Een eventuele rechter zal dat wel meenemen maar dat het niet mag vuurwerk maken tja helaas, en waarschijnlak nog terecht ook.

Link to comment

Nee Lontje, ik ben het gelukkig niet (als ik diegene ben waar je aan dacht), maar het is wel verdomd dichtbij mijn stekkie.

Heb gelukkig goede buren, en zorg uberhaupt niet voor overlast.

Wel zuur, maarja, als je voor overlast zorgt roep je het wel over jezelf af natuurlijk...

Edited by VanHout
Link to comment
×
×
  • Create New...