Jump to content
PyroForum.nl
Lontje

Ge"s"naaid? Groningen.

Recommended Posts

Ik neem aan dat het een taakstraf gaat worden,mits er geen bijkomende vernielingen van burgerzaken aan de orde zijn.
En natuurlijk de welbekende financieele aderlating van de 23 jarige zelf in de vorm van bekeuring.

"Op grond van meerdere meldingen nam de politie een kijkje"
Bovenstaand is ook terug te lezen in het stukje over de ontdekking van deze 23 jarige.
Blijkbaar is deze jongeman toch nog niet voorzichtig genoeg omgesprongen met de regel "keep a low profile
en heeft hij zijn kunsten vertoond op een ander tijdstip dan oud en nieuw.

Jammer, ik hoop niet dat het degene is die ik in gedachten heb,een mede member van dit forum.
We zullen het wel zien.

Ja en of het je dit waard is.? Lijkt me nooit het geval te zijn.
Straf is het mij ook niet waard,maar blijkbaar denken sommige mensen er anders over. :)

Maar een toevallige samenloop van negatieve omstandigheden.(meld misdaad anoniem,van die nsb praktijken. Bah.)
Als ik last heb van iemand kunnen ze mij op korte termijn bij hun op de stoep verwachten,ga ik niet anoniem bellen naar de klik lijn.

Is hier ook al vaker gezegd,maar herhaal het toch nog maar een keer.
Zorg niet voor overlast voor een ander,en wacht op de bekende data dat het niet opvalt.

Edited by Lontje

Mooi verhaal Lont.

If you can't spare the time don't do the crime.

Toch hoop ik nog steeds dat het meevalt wat straf betreft. Ik vind Nederland een OK land en 'wij' zijn makers, geen kapotmakers. Een eventuele rechter zal dat wel meenemen maar dat het niet mag vuurwerk maken tja helaas, en waarschijnlak nog terecht ook.

Nee Lontje, ik ben het gelukkig niet (als ik diegene ben waar je aan dacht), maar het is wel verdomd dichtbij mijn stekkie.

Heb gelukkig goede buren, en zorg uberhaupt niet voor overlast.

Wel zuur, maarja, als je voor overlast zorgt roep je het wel over jezelf af natuurlijk...

Edited by VanHout

• Similar Content

• By Geldersebeuker
      Ik had laatst een eigen shell gemaakt maar de stijglading werkte niet goed genoeg dus klapte hij net boven de buis en was de buis dus kapot maar eerst kon je hem gewoon online kopen maar ik kan nu nergens meer 3" buizen vinden irmand een ideetje?
    • By FascinatedFire
      Hoi,

Ik ben FascinatedFire. Ik was altijd al gefascineerd door vuurwerk. En ik heb er altijd van gedroomd om het zelf te maken.
      Ipv veel geld uit te geven op oud en nieuw wil ik nu proberen om jaarlijks enkele mooie "stukken" te maken om er nog meer voldoening van te krijgen.

Als sportschutter heb ik jarenlange ervaring met het veilig omgaan van wapens en munitie. In 2016 wil ik graag een mooie (succesvolle) vuurpijl maken. Iets simpels zeg maar. Dat moet toch te doen zijn?

Ik wil bij deze beroep doen op de hobbyisten en de mensen met ervaring hier. Ik weet heus wel dat er heel veel trial en error bij komt kijken. Ik wou toch even vragen: Heeft iemand een snippet, handleidinkje, boekje, ... liggen waarin een beproefde methode staat voor een simpele vuurpijl? Met een simpel effectje, samenstellingen van de poeders, etc?
      Als hobbyist (met ervaring in de modelbouw) zou ik graag alles zelf willen maken: Geen PVC buisjes, maar karton. Geen kogelmolen kopen, liever zelf één maken. Etc.

Misschien is er iemand die mij (misschien tegen een kleine vergoeding) de knepen van het vak wil leren irl? Misschien iemand die met mij een leuke pijl kan/wil maken?

Alvast bedankt voor jullie tijd. Have a nice one.                               
    • By DrPepper
      Hallo beste leden,

Ik ben DrPepper. Ik ben 18 jaar oud en mijn hobby's zijn hockey, gamen en natuurlijk : pyrotechniek.
      Ik weet nog eigenlijk niet hoe het is gekomen, maar het was er opeens. Een enorme fascinatie met vuur, knallen en felle kleuren in de lucht.
      Sindsdien ben ik verslaafd geworden en zit ik elk jaar menig tijd achter de computer te lezen over vuurwerk.

Ik ben ook van plan om een webshop te beginnen waar ik bepaalde dingen zal gaan verkopen als : kartonnen hulzen, viscolont, mortierbuizen en andere pyro-gerelateerde spullen. ( GEEN CHEMICALIËN )
      Verder hoop ik dat hier ik veel leuke mensen zal ontmoeten en gewoon meer kennis kan op doen over van alles en nog wat!

Gr,
      DrPepper
    • By pyroboy
      hallo ik ben pyroboy, ik heb een account aangemaakt omdat :ik steeds meer geïnteresseerd ben in vuurwerk. en ik er meer dingen over wil weten, omdat het mijn hobby is en ik het super cool vind ! meer heb ik niet te zeggen

veiligheid is #1 :excl: :excl:
    • By kyle24
      Hallo.

Ik ben Kyle ... ik ben 24 jaar oud en woon in de ....... in het dorp ...........

Ben al vanaf mijn jonge jaren gefascineerd door vuurwerk, en op latere leeftijd meer naar het knal vuurwerk.

Ik hoop op dit forum meer te leren over vuurwerk en de soorten vuurwerk.

gr Kyle ..........
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Welkom. Wij kopen niet, wij maken zelf.
    • Hallo ik ben gerard uit Zeeland en ik bestel graag mijn vuurwerk op Eeenofanderewebsite ook ben ik een fan geweest van Eenanderewebsite alleen leveren ze hier niet meer in NL
      ik ben lid geworden omdat ik graag meer over vuurwerk te weten wil komen!
    • Jouw (mijn) angst houdt je alert/waakzaam en daar is niks mis mee. Houden zo!
      Ik geloof niet dat iedereen gestopt is.
    • Ik heb men ballmill toch even terug boven gehaald dit jaar. Hij zit nog steeds onder het stof, maar het is het begin van een poging 'misschien dit jaar toch nog eens terug...' De reden van gebrek aan activiteit zijn dan ook de studies, sport, ondernemen(,vrouwen ) .... Ik mis het wel en zou graag nog eens opnieuw aan de slag gaan. Ik heb alles nog en echt bang ben ik niet, ik hou het toch op 3" en neem mijn verantwoordelijkheid.
    • Same,,  is vooral verantwoording die om de hoek komt kijken, maar tijd is ook een grote factor, pyro kost ontzettend veel tijd (dat is enerzijds ook het mooie ervan je kan er een hoop kanten mee op) laatste jaren is vuurwerk enorm gedemoniseerd, vroeger kwam je er nog met een sisser vanaf, tegenwoordig ben je gewoon een nummer, niemand die zich verdiept in je persoonlijke situatie(laten we maar van het ergste uitgaan) beter op je hoogtepunt stoppen. iig zeker als de mensen om je heen afhankelijk zijn van je. hetgene waar je het meeste voor moet uitkijken zijn wel de mensen die niet weten dat je hele straat vol komt te staan met EOD ect en dat je voor wapenbezit de bak in gaat als ze oppervlakkig anoniem ff een belletje doen omdat jij een kut gezicht hebt en zeikt over die auto die scheef geparkeerd staat.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online