Jump to content
PyroForum.nl

Weegschaal


Recommended Posts

Dan pak ik wel een personenweegschaal. Dan luistert nauwkeurigheid niet zo nauw.
Tot 0.01 gram nauwkeurig lijkt me wel handig voor kleine testladingen, kleuren, flash, dat soort dingen.
En misschien nog een tweede tot 500 gram, 0.1 nauwkeurig voor grote hoeveelheden, maar toch nog vrij naukeurig.

Link to comment

:? die bij de blokker was uitverkocht.. alleen even dure per 1 gram nauwkeurig...

NIEUWE Digitale Pocket Weegschaal 0,05 – 300 gram

Elders overal minder weegvermogen voor meer geld !

Meetbereik 0 – 300 gram ! / Nauwkeurigheid 0,05 gram
Beschermd door klapdeksel (180˚ te openen)
LCD Display
Tara-functie
Voeding 4 x AAA mini penlite batterij (inclusief)
Eenvoudige bediening (3 knoppen)
Automatische uitschakeling
Kleur zwart
Afmeting 139 x 78 x 18 mm  

1 st. -------- € 19.95 / st.


lijkt mij een perfecte weegschaal
bron:http://www.detectorshop.nl/weegschalen/poc...300005gram.html
zal ik die gaan bestellen voor mijn scheikunde/pyro?
is deze daarvoor geschikt?
Link to comment

Als je serieuze pyro wil verder doen vind ik 0.1gram nauwkeurig een absolute must,

Kleuren vragen namelijk een grote precisie en in testfases maak je natuurlijk geen honderd gram per keer,

Ik heb zelf een Soehnle ultra tot 200 gram met 0.1 gram nauwkeurigheid,

De prijs bedroeg zo'n 75€ en hij heeft een groot weegblad(prijs kruipt vooral in de grootte van het meetblad en kwaliteit)

Link to comment
De prijs bedraagde toen ik hem kocht zo'n 75€ en hij heeft een groot weegblad(prijs kruipt vooral in de grootte van het meetblad en kwaliteit)


Bedroeg :P

Ik heb zelf een weegschaal van detectorshop.nl, namelijk die tot 600 gram gaat met een nauwkeurigheid van 0,1 gram. Dat ding werkt wel aardig maar het is wel handig om hem eerst even 20 seconden aan te zetten en dan weer uit. Als je hem daarna opnieuw aanzet, blijft hij niet "hangen" op een paar gram als je iets zwaars weegt en het daarna eraf haalt. Dat gebeurt wel als je hem niet eerst even 20 seconden aanzet zoals hier boven beschreven staat.
Link to comment

ik ga sowiso van niets meer dan 300g tegelijk maken, dat is te gevaarlijk imo, kleuren maken doe ik (nog) niet, ik denk dat ik deze maar ga halen, de bestellijst is opgestuurd, straks even het geld overmaken..

inplaats van dat je per 1 tiende gram weegt is 1twintigste nog net iets beter toch?

en die van 0,01 gaat maar tot 60g, da's weer een beetje weinig

ik houd het hierbij,
@ananas, 't is een goeie site, bedankt

Link to comment
  • 1 year later...

Nitro ik heb denk de zelfde.
0.01 gr tot 60 gr Hij kosten 25,- inclu verzending.
Bron 2dehands, sport, schieten

Echt een aanrader.

Gido

Ja en? Nogal boeiend hoor. Maak tenminste een nuttige opmerking of toevoeging als je meer dan een jaar oude topics weer bovenhaald! Volgende keer heb je een warning vast. - Prophet

Niet gezien, sorry Prop.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...