Jump to content
PyroForum.nl

Bombettes


midge

Recommended Posts

Vraagje: Ik wil nu een C6 comet onder mijn insert plaatsen, heeft hier iemand een idee hoe dit vast te zetten? Neem aan dat een gaatje boren in je Comet niet gaat lukken.
Zat er aan de denken om het te smeren als je compo nog vochtig is, maar denk zelf dat het gaat krimpen dan en dat hij als nog los komt....

Link to comment

Ik hoef het niet te primen. Bij mij ontsteekt het heel makkelijk. Het is ongeveer na 1,5 dagen al droog genoeg om te gebruiken.
Klei gemaakt? Met aceton en red gum? Bij mij wordt het zo plakkerig als kauwgom heel irritant want het blijft overal aan kleven.

Link to comment
Die C8 ziet er wel heel nat uit. Hopelijk krimpt hij niet al te veel meer nu :blush:. Ik denk dat 't ook wel moet lukken als je het wat minder bevochtigd. Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien als het droog is, kun je dan weer wat foto's / een filmpje maken?

Deze zijn al droog ;) maar nog niet kei hard. Gisteren 1tje getest gaat echt goed.
Heb eerst de compo in de mill gedaan voor een paar uurtjes en toen gekookt tot dat het stroop werd, gieten en klaar! Hoef je niet te ricen :blush:
Link to comment

Ziet er goed uit! Ik ben ook van plan precies zoiets te gaan maken (als ik in de zomervakantie al mijn nieuwe spullen en chems ga bestellen). Wat voor hulsjes heb je gebruikt voor je inserts? En tuts zijn natuurlijk altijd welkom! :blush:

Edited by Sharkie
Link to comment
  • 2 weeks later...

Vandaag niks te doen dus denk ff een knal cakie bouwen. Was even om te testen met het doorlonten en inserts.

32mm Tubes
27 mm inserts en 3 x 31mm inserts om te testen met tail.
3 gram BP Lift
16 shots waarvan er 2 niet zijn afgegaan denk ik, volgende keer primen met bp
300 gram flash zat er in totaal.

En wederom bij weer, dat het filmen niet helemaal lekker ging jammer genoeg.

http://www.youtube.com/watch?v=cF5dO4Vm8nk

Edited by Warez
Link to comment

Leuke cake, maar vind je 300 gram niet wat veel :blush: ?

Ik had met nieuwjaar meer effect met een 0.8 gram per insert, en je Ti is ook niet helemaal geschikt lijkt me.

Voor de rest was het wel een leuk werkstukje het device ziet er heel pro uit.

Edited by danny db
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...