Jump to content
PyroForum.nl

pyrotechniek---politie


Pyromaniak

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Charcoal, waar komt dat eerste stukje vandaan? Mss goed om je bron te vermelden om te checken of t een beetje betrouwbaar is.

Mij is verteld door een ex-politie agent dat ze zonder toestemming (of wat kauyon aangeeft) niet mogen fouilleren.

En wat kauyon ook zei, gewoon zwijgrecht anders.. Ze proberen je er alleen maar bij te naaien anders!

Link to comment

Je kan natuurlijk altijd in eerste instantie naar de rede vragen waarom ze je willen betasten.

Zij zullen dan moeten verklaren waarom ze dit willen doen!
Je kan dan je beroepen op je privacy en dat je het onder protest toe zal staan omdat je jezelf onder druk gezet voelt door twee agenten. Preventief betasten mag alleen als de gemeentelijke overheid daar voor dat moment een verordening heeft uitgeschreven. En dat mag alleen als daar aanleiding voor is.

Mochten ze geen rede vinden maar alleen uitspreken dat ze het vermoeden hebben dat jij verkeerde spullen in de tas hebt. Dan kan jij je beroepen op het feit dat jij jezelf niet aan te geven. En dat de agenten niet rechtsgeldig bewijs hebben vergaard.

Dus als je je beroept of bovenstaande en de verordening is er niet dan zullen de agenten zeker eieren voor hun geld kiezen. Echter als zij jou vuurwerk hebben zien afsteken waarvan het vermoeden bestaat dat het geen goedgekeurd spul is dan kunnen ze je voor dat vergrijp inrekenen en meenemen naar het bureau.

Dan heb je nog een kans en dat is je tas legen door de kier van het raampje van de politie bus. :)

Edited by Rocketier
Link to comment

Jahoor van mij ook! Ik heb ook niks te vrezen in deze.
Het was ook bedoeld bij schrijven van wijze. :lol:

A heb ik geen tas met vuurwerk.
B mijn vuurwerk is niet illegaal gekocht.
C loop ik niet te kloten.
D sloop niks.
E ik irriteer mijn buren niet.
F ik steek mijn grotere vuurwerk niet af in de straat.
G ik ben niet van de leeftijd categorie die potentieel in de KW#L groep past.
I ik hoef op niemand indruk te maken.

Kan zo het hele alfabet wel vullen........ :)

Edited by Rocketier
Link to comment

Nog even terug komend op het vervoer van pyro devices. Kleine dingen als knallers fontijnen enzo zijn nog wel te verstoppen in tassen maar het grote werk niet. Ik had laatst even een schrik moment toen ik met een tas met daar uitstekend 2 stokken en een pvc buisje op de fiets een politie tegenkwam. Gelukkig reed hij gewoon door maar dat ziet er toch behoorlijk verdacht uit.

Ik zou niet weten hoe je dat veilig weg kan stoppen, ik heb geen auto en ook niemand die me kan vervoeren.

Link to comment

@Pyromaniak daarom heb ik altijd als ik pijltjes ga schieten een bundel met bamboo stokken (kan je gewoon kopen bij tuinwinkels in verschillende maten, kost niet meer dan 80 cent per bundel) en een rolletje tape mee. Een bundel aan bamboo stokken onder je arm voor de tuin ziet er minder verdacht uit dan 2 stokken die uit een tas steken. Of doe ze in een sporttas (werkt niet met grote pijlen :) )

:lol:

Edited by KCl)3knallah
Link to comment
  • 1 month later...
Guest spredje

Gahaha... Het is en blijft simpel met het politie verhaal. Als ze je willen pakken doen ze dat toch wel. Als mensen hier zijn die denken dat ze dit forum niet nou lettend in de gaten houden. Hebben het goed mis ;). Maar het klopt wel. Als je hier en daar wat pyro doet, en je houd het klein en valt er niemand/niks mee lastig. Dan is de kans klein dat ze achter je aan komen. Echter heb je genoeg chems thuis staan om in theorie de wijk mee plat te leggen. Tja dan wordt het ander verhaal. :P

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...