Jump to content
PyroForum.nl

Hoe Brandvlekken Verwijderen


Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik heb iets stoms gedaan, ik heb een magnesiumlint aangestoken binnen en toen wou ik het uitblazen(schaamte) uit paniek en vlogen er stukjes op onze houten tafel. Kent er iemand een goede manier om deze vlekken wegtedoen? Ik heb nog 3 dagen tijd eer dat ouders terug zijn.

Help a.u.b.

Ik weet dat dit heel k3wl was en stom maarja...

Link to comment

Beetje schuren met een hele fijne korrel tot de brandvlek weg is, en proberen met een goede kwaliteit spuitlak er een filmlaagje eroverheen spuiten?? en als het droog is en beetje uitpoetsen, met eventueel een polijstpasta, dan kan je later als nog die tafel overschuren.

Gewoon eerlijk zijn is imo het beste.
Als je die brandvlek eruit heb geschuurd zie je mischien nog een putje, verzin maar iets zwaars erop gevallen oid.

Zeg gewoon dat je hem lelijk vond, en schilder het hele ding oranje :o

Link to comment

Het beste lijkt het me gewoon om je ouders de waarheid te vertellen en het daarna zelf (goed) te fiksen, dat wordt meestal wel gewaardeerd. Schuren en lakken is wel het beste, zorg inderdaad voor fijn schuurpapier. De kuiltjes kan je wel opvullen met zogehete "houtrotvuller", het is een soort plamuur voor hout en is na een paar uur gewoon te bewerken met schuurpapier, na een paar lagen lak zou je er weinig van terug moeten kunnen zien.

Link to comment

Koop een mooie vaas, en een bos bloemen. Dan zet je die vaas (met de bloemen er in natuurlijk, duh) op de brandplekjes. En als je ouders dan terug komen zeg je dat je die speciaal hebt gekocht omdat ze terug zijn. Als je vader/moeder dan de vaas weghaalt zien ze natuurlijk de brandplekken. Maar, en dat is het nut van de bloemen, omdat je zo'n mooie bos bloemen hebt gekocht vinden ze het niet (zo) erg. Geniaal toch? :o

EDIT: Als je me wil bedanken kan je me PMen voor mijn rekeningnummer... :huh:

dat was een geintje ja

Edited by Sethjuh
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...