Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben...

d-virus

Recommended Posts

Posted

hallo allemaal,
ik ben Bram, 15 jaar oud en heb totaal geen ervaring... behalve gekocht vuurwerk voor O&N :P en een zwaar mislukte poging tot destileren.
Scheikunde en natuurkunde zijn mijn lievelingsvakken, in de 5e komt informatica daar waarschijnlijk bij.

Posted

Voor zover ik zie alleen mis ik alleen de h bij hallo allemaal, ik heb spellingscontrole aan staan en die geeft geen foutmeldingen.
Ik vind dit trouwens niet echt een leuk welkom, ik meld me aan en krijg gelijk een opmerking over een hoofdletter.

Posted

Ik denk dat iedereen ongeveer zo een welkom heeft gekregen :P .
Voor de rest zijn we allemaal wel vriendelijk hoor :P !

In ieder geval, welkom!
Wat ben je van plan te doen pyro/ HE ?

Posted

Heej ,
Je moet hier goed op je spelling letten ja :P
Al ervaring met iets anders dan het gekochte vuurwerk?
Nou in ieder geval hoop dat je veel leert. :P

Posted

Ik heb op dit moment eigenlijk nog niet zo veel te vertellen. Ik wil graag een rookbom gaan maken, maar ik ga eerst dit hele forum doorlezen zodat ik wat meer weet.
Met explosieven heb ik tot nu toe nog helemaal geen plannen, maar dat kan nog komen.

ps: Dit is al een veel leuker welkom.

Posted (edited)

Je zou eens een kas-suiker rookbom kunnen gaan maken. Je kan alles gewoon kopen in huis en tuin winkels :P . Staat genoeg info over op het forum!

Edited by kclo3
Posted

Hahaha iedereen is hier eerst door het slijk gehaald :P Goede spelling en duidelijke post zorgt voor overzichtelijkheid en orde(zodat er geen misverstanden ontstaan.)

Welkom natuurlijk!

Posted

Ik heb de KAS-suiker rookbomhandleiding gelezen, en ik denk dat ik die maar eens ga proberen bij O&N.
Nadat ik het verhaal van Bastieboy heb gelezen, denk ik dat ik nooit HE's ga maken.

Posted

Nadat je beastieboy's verhaal hebt gelezen zou je ook moeten begrijpen dat dat niet de manier is om het HE om te gaan.
Met flash gebeuren denk ik meer ongelukken.

Posted

Welkom :P

En tja gezeik over hoofdletter, dat heb je nu eenmaal op pyroforum. Dat is om het een beetje serieus en overzichtelijk te houden en de noobs van de pro's te kunnen onderscheiden.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...