Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Tyneman

Pyro Pdf-jes

Recommended Posts

Nee, ik probeerde een filmpje van Chuck Norris te bekijken en het werd mijn PC fataal.

Die link naar pyrotechnics.rar had ik al en daar staat het niet tussen, ook niet bij die laatste pdf's. Ik weet ook niet meer zeker waar ik het ooit vandaan heb gehaalt, ik weet enkel nog dat er verschillende bruikbare brandstofmengsels werden besproken. Toch bedankt Prophet, ik zie er toch wat nuttige info in.

Ik reageerde eigenlijk hierop:

En ik hoopte daarin hetgeen te vinden ik zoek.

ik zal eens zoeken aan gezien ik nooit iets weg gooi moet het hier ergens nog zijn
http://www.speedyshare.com/files/25028204/..._Explosives.rar Edited by Warez

Bedankt, er staat veel nuttige info in. :(
Toch vind ik nog het pdfje niet terug met verschillende detoneerbare brandstof-sensitizer-lucht composities, ik zal thuis nog eens checken op de goeie ouwe PC, je weet maar nooit.

Bedankt, er staat veel nuttige info in. :(
Toch vind ik nog het pdfje niet terug met verschillende detoneerbare brandstof-sensitizer-lucht composities, ik zal thuis nog eens checken op de goeie ouwe PC, je weet maar nooit.

Dat packy waar het uit komt is 1,5 gig dus er is nog plek om te zoeken zeg maar :(

Hmm, voor zover ik het kan zien begon dit topic pas in juni 2008.

Een los topic dan waarschijnlijk, daar heb ik niet op gelet :)

Maarja, hij is al 1 keer gedownload dus het is niet voor niets geweest haha :P

Ja dat is een leuk boek, maar dat is ook bekend natuurlijk. (heb je die niet van mij )
Nog steeds niemand : 'introductory practical pyrotechnics' van tom perigrin

Edited by Jason

Maarja, hij is al 1 keer gedownload dus het is niet voor niets geweest haha :P

Haha 2 keer :) Dankjewel. Iemand een PDF'je over raketten?

EDIT: Natuurlijk ook slim om even terug te kijken in een topic :P heel wat PDF'jes gezien (en vereeuwigd op mijn computer). Maar maak je geen zorgen ik zou het totaal niet erg vinden om wat PDF'jes extra te hebben :P. Edited by joosie1234

Ik graaf even dit oude topic op, aangezien al mijn media en files letterlijk fysiek kapot zijn gegaan (dvds, disks enz) en natuurlijk omdat de bezigheid op hold was gezet vroeg ik me af of mensen een mirror hebben gedraaid van mijn oude archief en andere archieven. Zou graag weer een kopie maken. Evt DM is ook goed. 

Thanks!

Pchem

Edited by PureChemical

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Idem hier. Naarmate ik wat ouder ben geworden, ben ik me ook wat bewuster geworden van de risico's. Gelukkig heb ik in het verleden zat afgestoken. De adrenaline en het gevoel dat je ervaart na afsteken van een HE vergeet ik gelukkig nooit meer, soort van levenservaring ;). Houd het nu vooral bij kleinschalige projecten en de zoektocht naar de meest ideale primary.
    • @ploegdir Mooi man! Leuk om te zien dat je je interesseert in pijlen😁
      Ik hoop nog meer van je te zien komende tijd!  
    • De laatste twee jaarhen ik erg weinig gemaakt. Maar dat heeft vooral te maken met kleine kinderen en andere projecten. Afgelopen jaar vooral bezig geweest met 'green' primaries. Scheikundig erg interessant, maar heb ik niets aan met O&N. Nu is het inmiddels erg laat om nog wat moois te maken. Dus weer een jaar verloren. Wel heb ik nog een paar leuke projecten op pyrogebied in mn boekje staan. Ik hoop echt daar volgend jaar tijd voor te maken.
    • Ten eerste weet ik niet of dit de goede plaats is, Mijn vraag is, durven/ willen jullie nog wel zelf maken? Zelf heb ik elke keer dat als ik iets test/afsteek, weer bang ben dat de politie langskomt. Misschien een rare vraag, maar ik heb t gevoel alsof zon beetje iedereen die op dit forum zit gestopt is. Daarom vroeg ik me af waarom, en of jullie dat ook hebben. Greetz
    • Ik graaf even dit oude topic op, aangezien al mijn media en files letterlijk fysiek kapot zijn gegaan (dvds, disks enz) en natuurlijk omdat de bezigheid op hold was gezet vroeg ik me af of mensen een mirror hebben gedraaid van mijn oude archief en andere archieven. Zou graag weer een kopie maken. Evt DM is ook goed.  Thanks! Pchem
  • Who's Online (See full list)