Jump to content
PyroForum.nl

Pyro Pdf-jes


Tyneman

Recommended Posts

Nee, ik probeerde een filmpje van Chuck Norris te bekijken en het werd mijn PC fataal.

Die link naar pyrotechnics.rar had ik al en daar staat het niet tussen, ook niet bij die laatste pdf's. Ik weet ook niet meer zeker waar ik het ooit vandaan heb gehaalt, ik weet enkel nog dat er verschillende bruikbare brandstofmengsels werden besproken. Toch bedankt Prophet, ik zie er toch wat nuttige info in.

Ik reageerde eigenlijk hierop:



En ik hoopte daarin hetgeen te vinden ik zoek.



ik zal eens zoeken aan gezien ik nooit iets weg gooi moet het hier ergens nog zijn
http://www.speedyshare.com/files/25028204/..._Explosives.rar Edited by Warez
Link to comment
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt, er staat veel nuttige info in. :(
Toch vind ik nog het pdfje niet terug met verschillende detoneerbare brandstof-sensitizer-lucht composities, ik zal thuis nog eens checken op de goeie ouwe PC, je weet maar nooit.

Dat packy waar het uit komt is 1,5 gig dus er is nog plek om te zoeken zeg maar :(
Link to comment
  • 2 months later...
Maarja, hij is al 1 keer gedownload dus het is niet voor niets geweest haha :P


Haha 2 keer :) Dankjewel. Iemand een PDF'je over raketten?

EDIT: Natuurlijk ook slim om even terug te kijken in een topic :P heel wat PDF'jes gezien (en vereeuwigd op mijn computer). Maar maak je geen zorgen ik zou het totaal niet erg vinden om wat PDF'jes extra te hebben :P. Edited by joosie1234
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 7 years later...

Ik graaf even dit oude topic op, aangezien al mijn media en files letterlijk fysiek kapot zijn gegaan (dvds, disks enz) en natuurlijk omdat de bezigheid op hold was gezet vroeg ik me af of mensen een mirror hebben gedraaid van mijn oude archief en andere archieven. Zou graag weer een kopie maken. Evt DM is ook goed. 

Thanks!

Pchem

Edited by PureChemical
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...