Jump to content
PyroForum.nl

Pyro Tooling Tools ( Op Aanvraag )


Recommended Posts

  • 5 months later...

Even om een kleine review te schrijven over mijn bevindingen over deze site, bij deze:

Deze week heb ik een bestelling gedaan bij Cojonesm voor een 14mm rammer voor in de 5/8" pvc buisjes en een custom made 8mm rammer.
Het pakketje kwam goed op tijd aan en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de kwaliteit van de rammers en ze werken dan ook perfect :o De 14mm rammer past dan ook echt perfect in de pvc buisjes. De prijs was overigens ook niet te hoog en de verzendkosten waren ook maar 2 euries.
Verder moet ik zeggen dat ik erg goed overweg kon met de heer cojonesm en hij was dan ook erg hulpzaam.

Ik raad deze site aan voor mensen die voor een niet al te hoge prijs (custom) rammers willen kopen die van goede kwaliteit zijn. :huh:

Edited by Tornadox
Link to comment

Respect, zeker dat je zulke lage prijzen rekent. Ik weet wel wat die die materialen kostten...

Echt toppie!

Je kunt ook gewoon een rockettool maken hoor... Alleen de core zegmaar nog niet maken maar een pennetje van 1.5cm (derhalve een 1.5cm gat in de rammer) bovenop het conische stukje zetten.

Kees.

Link to comment
(idee heb ik wel gestolen, maarja dat geeft voor jou niets toch?)

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben slechts de maker.

@hieronder: mij maakt het niks uit wat martijn doet/verkoopt.
Ik heb mijn geld, hij verdient het zijne. Edited by dilsssss
Link to comment

Danny of dilssss, op ons verzoek kartel gereedschap en RVS staaf in bepaalde afmetingen bestellingen om voor ons tools te gaan maken en er vervolgens zelf de boel te koop aanbieden noem ik wel "stelen" ja.
De reden dat martijn dit gedaan heeft? Omdat hij onze verkoopprijs van 9 euro ofzo te hoog vond en het nodig vond om zijn prijzen ineens de lucht in te gooien, zo werkt dat niet in de detail handel, er waren duidelijk prijsafspraken gemaakt onderling.
Mij maakt het verder niet zoveel uit, maar als hij eerlijk wil concurreren moet ie ook maar even een KvK nummer aanvragen en netjes elk kwartaal de BTW afdragen.
En als je goed op de site van pyro-stuff.com kijkt zie je dat die al sinds 3 februari bestaat :o

Ik regeer liever helemaal niet op dingen van martijn, maar in dit geval wil ik het toch even helder uitlichten.

edit (mja kan je je post wel aanpassen, dan komt mijn post weer wat onduidelijker over)

Edited by ener
Link to comment

Misschien namens mede forumgenoten (of niet). Heb me eerder moeten verkijken op het forum(ruzie tussen rico en yello).

En is het veel gevraagd om dit voort te zetten via pb, msn, enz

@moderator/admin: post ongepast verweider maar. Ik heb me zegje gedaan.

Link to comment

Rene en Energy hebben op een nette manier een aantal zaken verklaard. Daar is niets mis mee, gezien dit op een normale en volwassen manier is gebeurt. Dit in tegenstelling tot eerdere taferelen op PF. Mochten de betrokkenen het toch nog nodig vinden dit topic te gebruiken voor flamen en/of zinloze posts zal uiteraard worden ingegrepen. Vanaf nu gelieve ontopic blijven.

Als beheerders van dit forum kunnen wij helaas niet garant staan voor de eerlijkheid en deugdelijkheid van aangeboden producten of gemaakte deals.

Link to comment
De reden dat martijn dit gedaan heeft? Omdat hij onze verkoopprijs van 9 euro ofzo te hoog vond en het nodig vond om zijn prijzen ineens de lucht in te gooien, zo werkt dat niet in de detail handel, er waren duidelijk prijsafspraken gemaakt onderling.



De prijzen waren in een simpel msn gesprek besproken, overigens moet ik zelf ook maar wat aankloten betreft de maten van de ribbels en dergelijke. Naar mijn idee wou je toen iets kopen waarvan je toen niet eens wist wat je precies wou, je had niet eens een tekening waar alle maten op vermeld waren.



Van mijn kant was het ook niet helemaal zoals het hoorde.
Ik wist toen nog niet veel van pyro en kon enkel hele milimeters aflezen op een schuifmaat...



Ik regeer liever helemaal niet op dingen van martijn, maar in dit geval wil ik het toch even helder uitlichten.


Ik heb het idee dat je me geen kans meer wilt geven ondanks wat er gebeurt is, ik ben inmiddels ook weer veranderd en heb veel geleerd in de afgelopen maanden zowel op sociaal gebied als in de pyrotechniek.



Zouden jullie een keer langs willen komen? Edited by cojonesm
Link to comment

Hmm als ik hier even verder op in mag gaan....
Eigenlijk ben ik het met jullie allebei eens.
Maar ik ga hierbij ook geen partij trekken! Ik wil even een oplossing voorleggen.
Misschien kunnen jullie elkaar een ontmoeting regelen. (klinkt officieel maarja een msn gesprek is ook niks)
En dan een afspraak maken en dan als de een zich daar niet aan houdt, ja dan weet ik het ook niet meer.
On-Topic: Ik vind de shop van cojonesm heel mooi hoor!
Ik hoop dat je zo mag verdergaan en zet hem op met de rockettools.
Groetjes Mitch :o

Link to comment

Ideeen stelen lijkt me niet aan de orde aangezien er niks nieuws ontwikkeld wordt, en concurentie is gezond.
Ik ben blij en dankbaar dat er mensen zijn die tools willen maken voor ons. En dat die tool-mensen onze ideeen uitwerken is alleen maar luxe en vanzelf sprekend in plaats van ongewenst.
En bij mensen die niet binnen 5 minuten zelf kraftpapier kunnen kopen zet ik ernstige vraagtekens, en dus zoiets toevoegen aan je assortiment lijkt me ook niet schadelijk voor elkaar, alleen maar handig voor ons als consumenten van jullie shops.
Jason.

Ik heb ook kvk en dat geeft natuurlijk alleen maar voordelen en geen nadelen he. Ik noem maar groothandels prijzen, btw aftrekbaar enz. Inderdaad moet je btw afdragen van hetgeen wat je verkoopt, maar er werd even vergeten dat de betaalde btw van de materialen daar weer vanaf gaat. Omzet belasting werd waarschijnlijk bedoeld.

Voor de helderheid: ik beschouw rene en martijn beide als pyromaten.
En sorrie, maar ik heb vakantie dus meer bemoeizucht dan anders lol.

Edited by Jason
Link to comment

Je schept toch een beetje een verkeerd beeld van een bedrijf dat btw afdraagt en iemand die dat particulier berdijfigheid uitvoert.
BTW betekend belasting toegevoegde waarde, dus dat houd in dat wij over de marge die wij overhouden 19% btw af dragen. Van dat overgebleven bedrag gaan onze boekhoud kosten, bank kosten, Hoofdbedrijfschap detailhadel bijdrage etc etc, af En van het bedrag wat we daar van overhouden gaat er nog winstbelasting af.
Concurrentie is goed idd, en die gaan we zeker aan met martijn. Voor jullie inderdaad alleen maar gunstig want jullie betalen een lagere prijs. Maar ik spreek toch een beetje van concurrentie vervalsing aangezien martijn alleen de baten heeft en niet de lasten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...