Jump to content
PyroForum.nl

Pyro Tooling Tools ( Op Aanvraag )


Recommended Posts

Wat me hieraan opvalt is dat iemand op een eerlijke manier onze hobby op een hoger niveau probeert te brengen, hierbij een investering moet doen, vrije tijd moet inleveren en risico lopen! Zie hier: klik Betrouwbaar, snel en vooral heel erg makkelijk!

Geen wonder dat energy en ener pissig zijn op iemand die via een opzichtige achterdeur zijn tools verkoopt!

@cojonessm: Niet om te flamen, maar heb je er ooit over nagedacht, wat de gevolgen zouden kunnen zijn, als je gepakt word zonder BTW nummer, met tools die voor onze hobby zijn bedoelt?

Noem mij maar conservatief, maar ik vind het eigenlijk gewoon een gat graven voor jezelf.

Niet dat ik paranoïde ben, maar men weet zelf dat we voorzichtig moeten zijn als pyro's en ik ben van mening dat we een goed georganiseerde, betrouwbare, maar ook legale bron moeten koesteren en dat we ons zelf te dom af zijn als we gaan kopen bij een zaakje dat ons(als pyro) in discrediet kan brengen.

Voor zover mijn mening over deze kwestie.

Link to comment

Wat ik niet snap, eerst vond iedereen het wel ok, en nu is pyro-stuff begonnen met de webshop en dan is er ineens een probleem..?


Volgensmij weet de politie al lang van al die praktijken her en der, ze weten dat de meesten deze hobby veilig uitvoeren maar zullen hun beleid zeker uitvoeren als ze getipt worden of als ze veel klachten krijgen.




Stay safe..!

Edited by cojonesm
Link to comment

Even voor de duidelijkheid, het maakt mij allemaal niets uit, ik heb alleen over een paar punten wat duidelijkheid willen geven. Dat was meer inhoudelijk dan ipv over de gehele situatie.
Mensen kiezen een kant en dat hoeft helemaal niet, je koopt het 1 bij martijn en het ander bij ons, tis maar net wat je nodig hebt.

Martijn ik zag je shop net en ziet er allemaal mooi uit, ik hoop dat je je klanten tevreden kan houden en dat proberen wij ook.

Alles voor de hobby nietwaar?


En onze hobby stelt geen reet voor, ik kan wel ergere dingen bedenken. Als de politie hier prioriteit aan stelt schaam ik me voor m'n Nederlandse identiteit.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...