Jump to content
PyroForum.nl

Foto's Van Killerdome En Mijn Knallerz


Pixel

Recommended Posts

Hey,

Ik heb zelf nogal wat ervaring met Hot glue(daar zijn je eindstoppen toch van gemaakt?) Maar ik heb er nog wel is problemen mee gehad dat als je de Hot Glue direct in aanraking laat komen met het lont dat je lont er dan niet doorheen wil komen. Daardoor deed ik altijd een stukje schilderstape om de lont heen. Als ik het goed zie heb jij dat niet gedaan?

Mvg,
Keesiej

Link to comment

Als je 3mm dik lont gebruikt komt dat makkelijk door een dikke klonter hotglue heen. Dunnere visco heeft nogal de neiging uit te gaan.

@Pixel: Je weet dat PVC buisje + knal = veel bloed en scherven in je lijf die je niet ziet op de röntgenfoto? Flash en whistle (aannemend dat je dat gebruikt) klappen vrij hard, en de scherven halen makkelijk supersonische snelheden. Een knallertje onder gecontroleerde omstandigheden in een plastic buis (bij wijze van test, ik stond om de hoek) leverde scherven op die fluitend voorbij kwamen zetten en met geweld tegen bomen 30 meter verderop knalden (Toch Leander? :) ).

Edited by miech
Link to comment
Haha jullie hadden er wel zin in of niet? Maar hoeveel flash gaat er nou in zo'n knaller, waar komen de hulzen vandaan en wat voor flash? Verder ziet het er leuk uit, ga zo door!


De hulzen hadden we van school we hadden een uitstapje naar het Kruller muller museum en daar kreeg iedereen een klein kartonne kokertje met potloodjes(ff de hele klas langs gaan en die dingen vragen en we hadden er genoeg :) )

is idd PVC en we hebben er al heel wat afgestoken en nooit last gehad van rondvliegend Puin komt omdat we na de foto's ductape erom heen doen 2 lagen.

er gaat geen flash in maar whistle. die grote kartonne zijn 20g, kleintjes 10g.

Lont is Visco 2mm we hebben nooit last gehad dat hij niet door de hot glue heen kwam.
gekocht bij iemand uit de buurt gelijk 10 meter :)

Bedankt voor jullie reactie's en killerdome en ik maken nog wel wat andere foto's van meer KNALWERK! Edited by Pixel
Link to comment
  • 5 months later...
×
×
  • Create New...