Jump to content
PyroForum.nl

Wiel


yellowcard

Recommended Posts

Mensen,

Na al die shells, mines en fonteinen maar eens wat anders. Ben er nog nooit iets over tegengekomen hier op het forum, en heb ook nergens een filmpje ervan gezien.

En wiel :D !

Deze had 2 Blankey Titanium divers, hetzelfde spul gebruik ik ook voot fonteinen.

66 Kaliumnitraat
13 Houtskool
13 Titanium (krullen)
08 Zwavel

Het systeem waarmee de driver aan de paal zat, dikke schroef, werkte niet helemaal goed waardoor hij af en toe bleef haken. Maar dit kon de pret niet drukken.

Zie het filmpje !

Groetjes, Yellowcard :P

Wiel_EDITED_2.wmv

Link to comment

Heyy, mooie wheel man! Alleen had je ze niet tegelijk laten ontsteken? Of werkte dit niet? Ik zie namelijk twee verschillende filmpjes met één driver elk.

En over de achtergrond muziek, moest je nou per-sé een nummer kiezen, dat morgen pas op album in de winkels ligt? :P

Edited by mr.stijntje
Link to comment
En over de achtergrond muziek, moest je nou per-sé een nummer kiezen, dat morgen pas op album in de winkels ligt? :D

:D

Over de 2 drivers, ik had stickymatch gebruikt, en dat werkte natuurlijk weer hardstikke kut. Zeker als je met 1 stuk visco 2 stukken moet ontsteken, hoe je ze ook aan elkaar plakt.
Volgende keer gewoon weer een lekker stuk Quickmatch, dat werkt ten minste altijd gewoon :P .
Link to comment

Goeie poging om een mooi wiel te maken. Heb het filmpje alleen niet verder gekeken omdat mijn concentratie bruut werd verstroord door de haperende cd speler op de achtergrond :P .

Verder zou ik proberen om inplaats van een schroef een spijker te gebruiken. Die is glad en zal je wiel minder snel doen haperen. Ik zal binnenkort eens een filmpje posten van een "3 stage triangle wheel". Ook erg mooi al zeg ik het zelf.

Link to comment
Ik vond het niet opvallen dat hij bleef haperen.


Hij haperde ook niet, hij bleef alleen haken :D .

Bedankt voor de tips mensen. Hier zal ik zeker gebruik van maken bij het bouwen van mijn volgende wiel.

@ Amateur, ben erg benieuwt naar een van jouw wielen. En dat een spijker beter werkt dan een schroef snap ik ook wel hoor :P , er was alleen even niets anders voor handen.
Link to comment
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...