Jump to content
PyroForum.nl

Spatula Tzar's Site

Sobrero

Recommended Posts

Posted
Spatula Tzar

Ik vind dat deze min of meer madscience/pyro-gerelateerde site de moeite waard is om te vermelden! Niet alleen om de onderwerpen, maar eigenlijk vooral om de soms geweldige / geweldig geschifte schrijfstijl van de auteur :huh: (de naam alleen al...). Vooral bij het 'rocket'-gedeelte kan ik een brede glimlach niet onderdrukken!
Posted

Zijn trinozzle was inderdaad erg grappig. Jammer dat er geen filmpje stond. Dat van die lithium batterij ga ik zeker een keer uitproberen.

Posted

Mooie site,
Heb ik eindelijk een goedkoope bron van Lithium en makkelijk te halen zink poeder :P .
Die dildo is ook niet mis gevonden moet ik eens proberen met mijn lege N2O patronen :D .

Zeer goed gevonden sobrero! :huh:

Posted

Zo net nog even zitten kijken... Echt een zalige site, die batterij disectie ga ik ook eens doen, voor de zink en die andere misschien ook eens voor lithium (maar daar denk ik nog even over na :huh: )

Gr33tzz

• 3 weeks later...
Posted

Het is een beetje een combinatie van een klein kind, sarcastich en saditisch en k3wl typetje, maar op de leukste manier die ik ooit heb gezien, die vliegjes, geweldig :P

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...