Jump to content
PyroForum.nl

kas suiker rookbom 3x


pyromania

Recommended Posts

Guest Richard

En dan vraagt men zich af waarom KNO3 zo moeilijk te verkrijgen is! Ik snap niet waarom iedereen altijd zijn atributen afsteekt in het bij zijn van iedereen en dicht bij gebouwen. :?

Link to comment
Guest Richard

Ik doe het inderdaad tussen de weilanden in mijn eentje of met mijn broer. De enigen die van mijn hobby afweten zijn naaste mijn familieleden (deze accepteren mijn hobby en kijken graag naar nieuwe ontwikkelingen). Als er een keer wat gebeurt dan wijzen ze allemaal jou aan. Je hebt dan geen weerwoord. Hoe mooi het ook is om over de hobby te vertellen, doe het niet. Vroeg of laat heb je jezelf er mee bij de poot.

Link to comment

nou ik ben het wel met richard eens, maar het is idd wel moeilijk om het voor jezelf te houden soms, maar anderen hebbend de kennis die wij hebben niet, en dan gaan ze alles verdraaien en gaat het mis. Dat de staat chemicalien moeilijk beschikbaar steld zal een reden hebben, als er zoveel rook uit een prullenbak komt en de politie komt, geloven ze echt niet dat dat meel en peodersuiker waren, die lui zijn ook niet helemaal achterlijk... Ik ben het aan de ene kant met de overheid eens dat die chems moeilijk te krijgen moeten zijn, want ja het KAN uit de hand lopen of in handen komen van een ov andere gek. het is jammer dat het op die manier voor ons ook moeilijk is om onze hobby uit te oefenen, maar breng begrip op, en zorg dat ze het niet nog moeilijker te krijgen wordt... Ik kan de lol van een prullenbak opblazen helemaal begrijpen, maar ik laat het toch achterwegen... Als je iets wil opblazen, koop gewoon iets goedkoops bij de kringloop, maak er een mooi spectakel van en ruim de rotzooi op, dan krijg je ook geen problemen. Als je zelf niet buitenaf woont maak dan vrienden met iemand die op en boerderij woond en aardige ouders heeft of ga ver weg van de bewoonde wereld, iig uit het zicht van iedereen :P

Link to comment
  • 1 month later...

Achja, ik maak rookbommen voor bij voetbalwedstrijden :) Ik zit zoals jullie denk ik al weten bij een supporters groepje, voor zondag maak ik er 3... ik heb er nu al 2 gemaakt, 1 van 120 gram en 1 van 100 gram KAS. De derde word ook 120 gram KAS. Misschien film ik ze, maar ik denk dat het fotos worden... als het zondag doorgaat.

Link to comment
×
×
  • Create New...