Jump to content
PyroForum.nl

Rookbom Oudjaarsdag, 32 Rollen


kameraad

Recommended Posts

Zozo, mooie rookbom!
Hoe droog waren je lapjes? Want ik had ook 4 KAS - Suiker Rookbommen gemaakt, maar bij mij waren ze niet goed droog, dus lang op gang komen en dan heel lang doorgaan ipv bij jou; meteen op gang na 2 min afgelopen...

Jurrrrr

PS: Morgen zal ik een filmpje uploaden van een rookbom (circa 1 kg), was me camera vergeten bij de mensen waar ik O&N heb gevierd :P .

Link to comment

Zeker mooie rookbom! Grote/gele wolken.. Zeker geslaagd!:P Hoe heb jij je rookbom zo mooi droog gekregen? Want die van mij was na 3 dagen drogen nog steeds een beetje vochtig.

Dit is je tweede post in 5 minuten waar ik de hoofdletters mag invullen. Warned. T.

Link to comment

In totaal hadden we 128 rollen gemaakt/gedroogd. 3 weken voor O&N zijn we begonnen, in stappen van +- 16 rollen, dat was namelijk het maximale aantal wat we op de kachels kwijt konden. Elke keer als er weer een partij droog was deden we dit in vuilniszakken en zorgden we ervoor dat ze goed luchtdicht waren. En uiteindelijk op oudjaarsdag hebben we er 4 rookbommen van gemaakt.

Link to comment

Mooi dingetje hoor :P
Ik zie hem nu pas, echt cool die meerdere camera's. :(
En nummer 3 geeft idd het best overzicht, en het is een mooie hoeveelheid rook.... :D

Keep it coming :D


Lttrz

Link to comment
×
×
  • Create New...