Jump to content
PyroForum.nl

mijn fontein


jurn

Recommended Posts

Niet echt een fontein meer of wel :angry: .
Heb je wat specificaties, gebruikte comps, enzo.

Of je heb een hele snelle comp gebruikt, of het gewoon helemaal niet geperst.
Opzich wel een grappig effectje.


Lttrz

Link to comment

Ik weet niet wat ik ervan moet maken. Een soort van fontein/mine. Beetje vaag.
Wat ik heel erg jammer vind is dat je hem zonodig OP een bankje moet afsteken. Ik durf te wedden dat dat niet je eigen bank is. Waarom andermans spullen kapot maken als je hem er ook gewoon VOOR kan zetten?

Gr33tZ

Link to comment
zelfgemaakte bom het was een knuffeltje helemaal opgevult met kruid enz

Ja, dat is echt lekker hoor!
Ik maak altijd een bom van negerzoenen en daar doe ik dan Peterselie over en Roosmarijn. HMM...

Ik snap eigenlijk niet waarom je iets een bom noemt als er een vlam van sterretjes uit komt!

Bom hier bom daar...
Bommen zijn om iemand/gebouw op te blazen, doen wij dat hier ? NEE, doe jij dat? NEE

Laat volgende keer een fontein zien, waar je zelf bv meal in heb gestopt, en waar niet op staat "Mooie Bom".

Jurrrrr
Link to comment

Het lijkt inderdaad niet echt op een fontijn nee. Het heeft meer iets weg van een berg sterretjes kruit in een pijp gegoten. Hopelijk krijgen we de volgende keer iets te zien wat iets meer op een fontijn lijkt :P . Maarja je eerste fontijnen zijn dan ook meestal ook niet echt fantastisch maar daar leer je toch ook wel weer van. Lees even wat topics over fontijnen daar zal je al vele handigheden leren hoe een mooie fontijn te maken.

Link to comment

Ho ho ho, niet iedereen is zo begonnen hoor, ik heb er persoonlijk geen prolemen mee dat je dit doet, zolang je maar geen mensen(inclusief jij) en eigendommen van anderen verwondt/vernielt.

Je kan als je er echt in geintereseerd bent, na O&N wat chems zoeken, je eigen meal maken, zelf mooie fontijntjes vuurpijltjes enzo maken, geeft zeker veel meer voldoening als het werkt.

Zolang je maar geen gevaarlijk vuurwerk uit elkaar gaat halen enzo :P.



Lttrz

Link to comment

Wat denk je van deze site, er is hier echt veel behandelt, en er staan ook nog links en pdfjes, en als je het echt nergens heb gevonden kan je een vraag stellen en zal een member je zeker helpen.
(mits het natuurlijk niet al uitvoerig behandelt is :P )


Lttrzz

Link to comment

Waarom zou je het willen bestellen, als je het hier gratis kan downen :P ....
Je kan het toch gewoon op je pc viewen, met een pdf reader?
En als je helemaal gek wil doen en papier teveel heb kan je het ook nog allemaal uitprinten :D



Lttrz

Link to comment

Zo is echt niet iedereen begonnen, ikzelf ben begonnen met het indampen van AN uit KAS, daarna AN-Suiker rookbommetjes, daarna AN-Koolstof fontijntjes. En dat vind ik net iets pyrotechnischer dan gewoon sterretjes gebruiken IPV zelf je composities te maken.

Link to comment
×
×
  • Create New...