Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

Leuke filmpjes miech :)
Die toiletbowl kende ik al, blijft grappig natuurlijk.

En die autoreclame :P , echt supergrappig.

@tommy, ja heb de wartapes gezien, vond het een goede docu, zo zie je maar weer wat de 'grunts' voor Amerika betekenen.

Lttrrzz

Posted

Leuke filmpjes Miech, die autoreclame is alleen wel wat oud. :P Wat hebben die amerikanen toch met gekke hoeveelheden van die firecrackers, filmpjes zat waar ze elkaar proberen te overtreffen. Iemand zou eens moeten leren ECHT vuurwerk te maken. :)

Posted

Hehehehe, dat jij dat nog weet morpheus. :P

RvD2002 waarom post je dit eigenlijk hier, dit is voor eigen filmpjes, die je zelf gemaakt heb.
Niet die je op het internet vindt, daar is een los topic voor, waar morpheus al naar verwijste. :)

Topics samengevoegd. T.

Posted

Ik vindt dat altijd zulke mooie filmpjes :P
Echt super spacend, vooral met die vage achtergrond muziek erbij.

Guest meatyke
Posted

Omg, die is echt gek Miech! Er zit precies wel veel kracht op die katapult, wie weet schiet hij binnenkort zichzelf weg. :P
Die auto vloog eigenlijk wel ver. Engelsen mankeren hier en daar wat vijzen in hun hoofd denk ik! :)

Guest meatyke
Posted

Idd zeer mooie scene! Soms vind ik de Matrix wat TE. :P

Posted

Moet je transformers maar eens gaan kijken, een en al special effects.(wel de beste ooit, daar niet van)

Posted

Transformers ownt gewoon. ;) Die film is vet en heeft nog ietwat verhaal. Ik vond matrix I nog te doen maar de tweede was zooo saai. :P Ging helemaal nergens meer over vind ik. Dat sluit natuurlijk niet uit dat de film wel een paar vette scene's heeft natuurlijk. :)

Posted

Ja ik heb ze denk ik ook wel bijna allemaal nu gezien, er leuk kijkvoer. :P

Lttrrzz

Posted

Ja zo vet, had hem vanochtend nog naar jeroen gestuurd, en nog een paar mensen, zelfs aan me moeder laten zien, Teeuwen is da bomb. :P

Lttrrzz

Posted

Hij is zo ubergoed man : ''Kijk het is gewoon rubber, kijk'' xD

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...