Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Haha, bij dat filmpje met die rookbom staat er bij de authors comments

im only 15 so i think my parents will fucking be pissed
now i need to find out how to pay for a new microwave and a new cabinet door =[[


En er staat ook ng bij dat ie het met een brandblusser heeft uitgemaakt.
Laat dit een waarschuwing zijn dat je het altijd buiten maakt :lol:. Maar hij liet de hele zooi ook echt op het vuur staan zonder te roeren ofzo, dan ben je zooiezo stom. Edited by Weirdo
Link to comment

Omg hoe fucking dom is dat.
Persoonlijk heb ik me nooit fijn gevoeld bij het smelten kan KNO3/suiker, fancy temperatuur beheersing is zou echt relaxt zijn.
Ooit nog weleens een oliebad gebruikt voor dit doeleinde, werkt opzich wel mooi.

Edit.
Fancy temp beheersing kan gewoon met een friteuse :lol:

Edited by User1
Link to comment

slim, nooit aan gedacht, om een friteuse als olibad te gebruiken.
Maar, ik snap echt niet waarom je het zo zou smelten, het heb echt geen enkele nut, en het word alleen maar zo hygroscopisch als wat.
Je kan beter parafine smelten en de Kno3/suiker daaraan toevoegen. Dat is ook veel veiliger.

Link to comment

Best een leuk idee met die ballmill, ik denk dat het voor bijv alu millen best wel goed kan werken.
Ook is het handig dat je flash kunt mixen in 2 verschillende potten tegelijk :lol:

Owja en dat laatste filmpje, OMFG, wat een ongecultiveerde tering zooi, schande.
(ik sta best open voor andere culturen en gebruiken, maar we leven wel in de 21ste eeuw)

Link to comment

Ik heb pas een film gekeken over FP, hij staat hier ergens op het forum en duurt ongeveer 15 minuten.

Aan het einde van het filmpje gebruiken ze ook zo'n methode als User1 bedoelt, maar dan met karton en zonder media.
Is dit veilig te noemen, in het filmpje wordt namelijk gezegd van wel...

Link to comment

Tering, dat filmpje van die koe... Echt, daar kan ik met mn hoofd niet bij... Dat is gewoon onnodig en dat kan iedereen met een gezond verstand bedenken, zelfs als je uit zo'n cultuur komt.. Net wat User1 zegt, we leven wel in de 21e eeuw. Daar hebben ze zeker geen dierenbescherming lol.
Ik ben eigenlijk echt geschokt, waarschijnlijk omdat ik ook nogal een dierenliefhebber ben.

Link to comment

In mijn zoektocht naar de synth van het Brigs- Rauscher Oscillating experiment kwam ik het youtubekanaal van mabakken tegen. Ik moet zeggen dat hij leuke experimenten in de lijst heeft staan. Op sciencemadness had ik er al een paar gezien maar hier stonden ze geloof ik niet. Bij deze, mabakken

Link to comment

Het kanaal van mabakken kende ik al, erg mooi kanaal, het lijkt wel een beetje op mijn lab ik heb ook een keukenblokje:) alleen heeft hij iets meer spulletjes..

Kabouter wesly leerde ik kennen (klinkt vet lame) door de aflevering van "de wereld draait door" ik lachte me echt helemaal plat van die kerel die die filmpjes maakt en inspreekt XD. De filmpjes zijn zo dom en onozel dat ze gewoon geniaal zijn. :)

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...