Jump to content
PyroForum.nl

HHO


Recommended Posts

Geniaal, maar het is gewoon supersnelle electrolyse. Kan niet anders. Er staat ook op het apparaat "electrolyser", en op die meter 20 amps. Dus gewoon electrolyse en een 2 op 1 verhouding zuurstof waterstof.

[edit 1]
HHO, hoe komen ze erbij. Laat ze even wat scheikunde gaan studeren! Ze moeten dingen gaan leren over chemische bindingen. toevallig vandaag een ontzettend grote hoeveelheid gelezen op wikipedia(engels) en HHO gas KAN NIET. Hoe kan een H atoom met maar 1 electron, 2 electronen gebruiken in een binding? :roll: En ja het is een (polaire) moleculaire binding, je kan een kilometer lezen over die "zooi" en je zal nooit tegenkomen dat H een meervoudige binding aan kan gaan. Je kan het informatief met plaatjes nalopen met de electronic dot notatie. H kan nooit het centrale deeltje zijn in een molecuul, en kan dus ook niet de octet regel toepassen.

[edit 2]

http://en.wikipedia.org/wiki/Covalent_bond

http://en.wikipedia.org/wiki/Electron_Dot_Structure

[edit 3] Schrijffoutjes

Link to comment

Ik begrijp ook niet dat men niet eerder zoiets heeft uitgevonden, gewoon een hoog amperage door water leiden, gas onder druk zetten en klaar is kees. Of zie ik nu iets verkeerd...:roll:

Je kan trouwens wel H maar 2 bindingen geven, op de volgende wijze: H-H-O- maar dan heb je nog een andere stof nodig ...

Link to comment
  • Root Admin

Ze doen wel alsof ze iets revolutionairs 'uitgevonden''. Alleen vergeten ze erbij te zeggen dat om elektriciteit op te wekken je alsnog kolen, gas, aardolie etc. moet verbranden (wat niet goed is voor het milieu). Waterstof als energiebron wordt volgens mij te vaak verkeerd begrepen.

Link to comment
Ze doen wel alsof ze iets revolutionairs 'uitgevonden''. Alleen vergeten ze erbij te zeggen dat om elektriciteit op te wekken je alsnog kolen, gas, aardolie etc. moet verbranden (wat niet goed is voor het milieu). Waterstof als energiebron wordt volgens mij te vaak verkeerd begrepen.


maar het handige hiervan is dat je auto's kan laten rijden op iets anders dan fossiele brandstof...(een zonne-paneel op je auto zetten werkt niet)
dit is opzich dus handig maar dan moet je idd OOK schone electriciteitsbronnen vinden. :?

Cold As Ice
Link to comment
een zonne-paneel op je auto zetten werkt niet)

Ken je de Nuna van de TU Delft?
http://www.esa.int/esaCP/SEMMLK7O0MD_index_0.html

Het KAN dus wel. maar is niet practisch.
Ook brandstofcellen en H2 zijn leuke ideen voor de toekomst. Maar rijden met een tank H2 is voorlopig nog iets te gevaarlijk plus, wat GK al zei, Het opwekken van H2 gas kost meer energie dan het oplevert.

Ook zal een auto met 20 brandstofcellen zo zwaar worden dat er weer veeel meer energie nodig is om hem te laten bewegen.

Gr33tZ
Link to comment

Om dit alles samen te vatten:

1. H-H-O is bull****, een H-atoom kan maar 1 binding aangaan.
2. Free-energy kan niet, je kan echter wel energie krijgen uit natuurlijke bronnen (zonne-wind energy)

Trouwens wel brilliant dat ook maar iemand in dat H-H-O gas gelooft!

Hmm...I change my view...Het is ongetwijfeld mogelijk, als de amerikaanse overheid er al ongelofelijk veel tests op heeft gedaan, en door allerlei onafhankelijke dingen is getest. (Niet dat ik de US-government vertrouw ofzo :).)

Link to comment

Ja ik denk ook dat als half Amerika er mee bezig is dat ze het toch wel even beter zullen weten dat wij hier....Misschien leggen ze ook verkeert uit wat ze precies doen.
Maar dat met die brander snap ik niet helemaal, het is veel heet op metalen enzo, maar niet op je hand.... ?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...