Jump to content
PyroForum.nl

PS3 & PSP

toxicsnake

Heb je een PSP  

51 members have voted

1. 1.

• Ja.
      7
    • Nee.
      41
    • Nee, maar ik ga er wel een halen.
      3

Recommended Posts

Posted

Ik wil wel eens weten wie er hier op het forum een PSP heeft ( of van plan is er 1 te kopen ) en wie van plan is de PS3 te kopen ?

Ik zelf heb de PSP en kan niet wachten tot de PS3 komt. ( november dit jaar )

Posted

:D
ik vind spelcomputers onzin, ik speel bijna nooit spellen, af en toe als ik tijd teveel heb (eens per maand dus :D) speel ik wel is Vice City op de pc, maar dan ben ik langer aan het helikoptervliegen dan missies doen :wink:

maar ik speel dus te weinig om zo'n ding aan te schaffen, gebruik mijn geld liever nuttig.

Posted

Spelcomputers... ik wou eens een Xbox 360 kopen(paar weken terug), ben blij dat ik er voor heb gekozen een computer te vernieuwen. Nu heb ik eigen computer op me kamer met allerlei nieuwe dingen en snel draadloos internet :D

Posted

Ik ben juist terug van Parijs en ik heb de psp van de vriend van men zus meegekregen en ik was wel blij dat ik hem bijhad.
Maar voor de rest ben ik tevreden met men pc dus ik ga er zelf geen kopen, zon psp is goed voor op de trein of het vliegtuig maar ik moet wel toegeven dat ik zelf een ps1 en 2 heb maar dat was voor ik een pc had.
En even off topic als je eerste klas neemt op de Thalis krijg je gratis eten en drinken 13 pintjes :D gedeeld met een vriend van me die in tweede klas zat.

Pirate, hips :D

Posted

Ik heb er geen, en ik ben ook niet van zin 1 te kopen. :D Een computer vind ik goed genoeg, je kan er op werken, maar ook spelletjes op spelen. :D

Posted
Ik heb er geen, en ik ben ook niet van zin 1 te kopen. :D Een computer vind ik goed genoeg, je kan er op werken, maar ook spelletjes op spelen. :D

Ja,maar ik zie jouw niet in de trein op je PC spelen . Ik ben niet echt iemand die op zijn pc spelletjes speelt.
Posted

Had als 1 van de eerste in nederland een psp denk( inport uit amerika ofzo). Maar ook snel weer weggedaan deed er niks mee.

Speel nu ook bijna geen spellen heel soms op pc dan

Posted

Vroeger speelde ik heel veel op onze xbox ( ik en mijn tweelingbroer ) halo2, maar daar ben ik nu op uitgekeken. Toen deed ik ook niet aan pyrotechniek, nu echt verschrikkelijk veel dus ik heb er eigenlijk ook geen tijd meer voor.

• 2 months later...
Posted

Ik zal ook es wat zeggen hier. Ik heb al sinds de officiele verkoopdatum in Nederland de PSP, met het spel wipeout pure. Op het spelletje ben ik nu wel uitgekeken. Internet doe ik er nu erg veel op, vooral als ik van de pc afmoet en hier nog ff de posts door wil lezen. Ik heb zojuist een 2 gig memory stick gekocht voor mijn PSP. Daarop wil ik spelletjes enzo gaan zetten. Hij koste maar 67 euro!
Peace, CC

Posted

Ik heb alleen een PC. Ja, die supernintendo van vroeger laten we maar niet mee tellen :( . Ik vind een pc nog altijd een handigste. Je kunt het gebruiken voor school, maar voor games is het ook erg goed. Je kunt altijd upgraden, en als je iets wil kun je het gratis downloaden. Eind dit jaar als de 8 serie van Gforce uit is denk ik die te gaan kopen. Ik heb nu 6800GT PCI-E.

Posted

Tjah ieder zijn smaak, op de pc lees ik vooral op fora en msn ik veel (4 uur per dag ongeveer)
Op de psp ben ik van plan te gaan spele en in de vakanties is het erg handig.
Peace, CC

Posted
Ik zal ook es wat zeggen hier. Ik heb al sinds de officiele verkoopdatum in Nederland de PSP, met het spel wipeout pure. Op het spelletje ben ik nu wel uitgekeken. Internet doe ik er nu erg veel op, vooral als ik van de pc afmoet en hier nog ff de posts door wil lezen. Ik heb zojuist een 2 gig memory stick gekocht voor mijn PSP. Daarop wil ik spelletjes enzo gaan zetten. Hij koste maar 67 euro!
Peace, CC

Ik heb ook WipeOut, ben er nog steeds niet op uitgekeken, ik heb alle updates, en 323 gouden medailles. Nog maar 6 te gaan. 8)
Posted

Zo dat gaat goed :D
Koop jij trouwens alle spellen of download je ze?
Ik ben van plan via marktplaats dvd's te kopen met ongeveer alle spellen die zijn uitgekomen op de psp :(.
Plus allemaal oude spelletjes van de nintendo, super nintendo, gameboy enz.
Peace, CC

Posted

Speel je dan toevallig geen AA? :(

Heb ik gespeeld maar vond ik wat minder, over het algemeen speel ik vooral Wolfenstein Enemy territory, en momenteel vooral Warrock (soort van battlefield 2 maar dan gratis, en het wordt niet betaald na de pre-release, volgens mij gaan ze dan ingame geld (je kunt wapens huren) verkopen voor echt geld), maar dat is een pre-release die al weer gesloten is. Ik had gelukkig via internet een paar authorization codes weten te bemachtigen (die waren eigenlijk alleen op de E3 in Amerika te krijgen).
Mja, nu raken we een beetje offtopic. :D
Posted
Zo dat gaat goed :D  
Koop jij trouwens alle spellen of download je ze?
Ik ben van plan via marktplaats dvd's te kopen met ongeveer alle spellen die zijn uitgekomen op de psp :(.
Plus allemaal oude spelletjes van de nintendo, super nintendo, gameboy enz.
Peace, CC

Ik koop al mijn spllen, of krijg ze (cadeau). Behalve computer spelletjes. Ik heb toch een PC uit het jaar 0, de slechtste grafische kaart ooit, soms vraag ik me af of hij hem wel heeft. Ik speel alleen mijn oude computer spellen, en de rest download ik, emulators en de roms.
Posted

Zelf heb ik wel een aardige comp., ik krijg waarschijnlijk een nieuwe voor mn eindexamen (gister laatste gemaakt!!!). Verder heb ik een DS, en een gamecube, maar ik doe er niet zo veel meer mee. Het is vooral leuk om onderweg etc. te doen. Op de DS speel ik vooral zelda ed.

Posted

In een eerder post heb ik geschreven dat ik een 2 gig kaartje had gekocht, dit bleek dus een nep kaartje te zijn! Ik waarschuw alle mensen hier om niet via internet (marktplaats enz.) kaartjes te kopen. Neppe kaartjes gaan veel minder lang mee (2 dagen tot 2 weken) dan originele kaartjes. Ik heb nu mijn geld terug gevraagd.
Peace, CC

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...