Jump to content
PyroForum.nl

Video Bewerking


Tyneman

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
ik gebruik ook moviemaker
of videoimpresion als ik op deze pc werk (win98)
das een prog dat ik bij mijn webcam kreeg

als je bestand zo groot is, kun je dan geen kleinere resolutie instellen in je camera?

maar film progs comprimeren ook altijd..


Ja, die zat ook bij mijn webcam ik gebruik dat ook is een beetje handig.
Link to comment

Ik gebruik voor al mijn video's en foto's gemaakt met mijn ( vaders ) camera, Picasa 2.
Dit sorteerd alles heel handig, en je kunt alles mooi in mappen stoppen en je foto's bekijken en beetje bewerken, en je video's ook. Het is heel handig, tik het in bij google en je kunt het gratis downloaden.

Link to comment

Ik heb vandaag een montage gemaakt van al het vuurwerk wat ik had afgestoken op mijn verjaardag. Ik heb het gedaan met windown movie maker, audio viedeo en foto's , alles zit er in. Alleen, hoe zet ik dit bestand om zodat ik het kan uploaden ?

En het is een best groot bestand, dus wat moet ik doen om het zo te krijgen dat je zo'n link ziet, en die dan rechtermuisknop opslaan als kan doen ?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders kan ik deze montage nooit aan jullie laten zien... :lol:


Groetjes, yellowcard !

Link to comment
  • 5 months later...

Om dit Topic maar weer eens onder de aandacht te brengen (ook voor de "nieuwe" members):

Qua editing software heb ik verschillende programa's gebruikt. Natuurlijk begonnen met Windows Movie Maker en daarna Pinnacle Studio 9. Dat werd toen te amateuristisch dus daarna Adobe Premiere Pro. Nadat ik daarmee mijn eerste filmpje had gemaakt bleek die niet helemaal goed te werken (de titels enz. deden nogal raar; risico van illegale download) dus toen maar overgestapt op Sony Vegas waar ik nu nog mee werk...

Een Crime-balkje kan je iig maken met Adobe premiere Pro... de tutorial Vast handig voor velen die niet herkenbaar in beeld willen maar die toch hun filmpje willen laten zien, enz...

Link to comment
Das niet mijn afdeling.
Ben al blij dat ik iets voor mekaar krijg.
Maar ik zou proberen het zo te filmen dat er geen gezicht te zien is. Desnoods met een theedoek voor je mond ofzo.
Gr33tZ


grote donkere zonnebril, mondkapje/gasmasker en een petje.. is een stuk practischer dan een theedoek :)
Link to comment
Ik wil dr wel iets van muziek onder kunnen zetten... Dat gelul erdoorheen vind ik ook nix.
Maar voor simpel knip en plak werk is WMM best goed te pruimen. Jammer van het kwaliteitsverlies, en het feit dattie alleen .wmv files uitspuugt.



Hoeft tegenwordig niet meer.
Als je klikt op 'meer mogelijkheden tonen' of zoiets kan de zelf de grootte instellen, of je kiest AVI.
Maar daarvoor heb je heel wat gieg's voor nodig.

PS: heeft iemand ervaring met after effects??
Ik snap er namelijk geen bal van.

dr B
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...