Jump to content
PyroForum.nl

Hoe t is?


HalveHemi

Recommended Posts

Ten eerste weet ik niet of dit de goede plaats is, Mijn vraag is, durven/ willen jullie nog wel zelf maken? Zelf heb ik elke keer dat als ik iets test/afsteek, weer bang ben dat de politie langskomt. Misschien een rare vraag, maar ik heb t gevoel alsof zon beetje iedereen die op dit forum zit gestopt is. Daarom vroeg ik me af waarom, en of jullie dat ook hebben.

Greetz

Link to comment

De laatste twee jaarhen ik erg weinig gemaakt. Maar dat heeft vooral te maken met kleine kinderen en andere projecten.

Afgelopen jaar vooral bezig geweest met 'green' primaries. Scheikundig erg interessant, maar heb ik niets aan met O&N. Nu is het inmiddels erg laat om nog wat moois te maken. Dus weer een jaar verloren. Wel heb ik nog een paar leuke projecten op pyrogebied in mn boekje staan. Ik hoop echt daar volgend jaar tijd voor te maken.

Link to comment

Idem hier. Naarmate ik wat ouder ben geworden, ben ik me ook wat bewuster geworden van de risico's. Gelukkig heb ik in het verleden zat afgestoken. De adrenaline en het gevoel dat je ervaart na afsteken van een HE vergeet ik gelukkig nooit meer, soort van levenservaring ;). Houd het nu vooral bij kleinschalige projecten en de zoektocht naar de meest ideale primary.

Link to comment

Same,,  is vooral verantwoording die om de hoek komt kijken, maar tijd is ook een grote factor, pyro kost ontzettend veel tijd (dat is enerzijds ook het mooie ervan je kan er een hoop kanten mee op)

laatste jaren is vuurwerk enorm gedemoniseerd, vroeger kwam je er nog met een sisser vanaf, tegenwoordig ben je gewoon een nummer, niemand die zich verdiept in je persoonlijke situatie(laten we maar van het ergste uitgaan)

beter op je hoogtepunt stoppen. iig zeker als de mensen om je heen afhankelijk zijn van je.

hetgene waar je het meeste voor moet uitkijken zijn wel de mensen die niet weten dat je hele straat vol komt te staan met EOD ect en dat je voor wapenbezit de bak in gaat als ze oppervlakkig anoniem ff een belletje doen omdat jij een kut gezicht hebt en zeikt over die auto die scheef geparkeerd staat.

Link to comment

Ik heb men ballmill toch even terug boven gehaald dit jaar. Hij zit nog steeds onder het stof, maar het is het begin van een poging 'misschien dit jaar toch nog eens terug...'

De reden van gebrek aan activiteit zijn dan ook de studies, sport, ondernemen(,vrouwen :lol:) ....

Ik mis het wel en zou graag nog eens opnieuw aan de slag gaan. Ik heb alles nog en echt bang ben ik niet, ik hou het toch op 3" en neem mijn verantwoordelijkheid.

Link to comment
On 11/18/2019 at 9:04 PM, HalveHemi said:

Ten eerste weet ik niet of dit de goede plaats is, Mijn vraag is, durven/ willen jullie nog wel zelf maken? Zelf heb ik elke keer dat als ik iets test/afsteek, weer bang ben dat de politie langskomt. Misschien een rare vraag, maar ik heb t gevoel alsof zon beetje iedereen die op dit forum zit gestopt is. Daarom vroeg ik me af waarom, en of jullie dat ook hebben.

Greetz

Jouw (mijn) angst houdt je alert/waakzaam en daar is niks mis mee. Houden zo!
Ik geloof niet dat iedereen gestopt is.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...