Elementfire98 Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 (edited) Pyro toppers, Op het moment heb ik geen voorraad meer van hot bp. Dus ik ben opzoek naar paulownia hout of andere houtsoorten, die goed genoeg zijn voor het maken van hot bp. En tenslotte mijn korte vraag: kan balsa hout gebruikt worden voor het maken van hot bp? Graag lees ik jullie reactie tegemoet! Groetjes Edited April 3, 2019 by Elementfire98 Link to comment
de.leeuw62 Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 (edited) Jazeker! in principe zachte houtsoorten en daar valt Balsahout ook onder. Wilgen, Paulownia, Hennep, Balsa. gr de Leeuw Edited April 5, 2019 by de.leeuw62 type foutje Link to comment
Elementfire98 Posted April 5, 2019 Author Share Posted April 5, 2019 8 hours ago, de.leeuw62 said: Jazeker! in principe zachte houtsoorten en daar valt Balsahout ook onder. Wilgen, Paulownia, Hennep, Balsa. gr de Leeuw Bedankt kan ik verder! Groetjes Link to comment
Rocketier Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Met stro C krijg je ook hele snelle bp. 8 euro voor een baal. Balsa hout is beet duur denk ik zo. Link to comment
Elementfire98 Posted April 15, 2019 Author Share Posted April 15, 2019 On 4/11/2019 at 10:30 PM, Rocketier said: Met stro C krijg je ook hele snelle bp. 8 euro voor een baal. Balsa hout is beet duur denk ik zo. Heb je bijvoorbeeld een video ervan? hoe snel BP gaat met stro? Link to comment
Andres Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Er is letterlijk een topic genaamd 'stro C'. Gebruik de zoekfunctie even en je komt er dadelijk . Link to comment
Elementfire98 Posted April 16, 2019 Author Share Posted April 16, 2019 19 hours ago, Andres said: Er is letterlijk een topic genaamd 'stro C'. Gebruik de zoekfunctie even en je komt er dadelijk . Top, bedankt! 19 hours ago, Andres said: Er is letterlijk een topic genaamd 'stro C'. Gebruik de zoekfunctie even en je komt er dadelijk . Ik snap de "C" niet, help me! kan ik nou gewone stro kopen in een dierenzaak? Link to comment
Andres Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 C staat voor het element koolstof. Wordt gebruikt als een afkorting voor houtskool op dit forum. Het wordt vaak vermeld als C (wilg) bv, wat dan slaat op houtskool gemaakt van wilg. Link to comment
Elementfire98 Posted April 17, 2019 Author Share Posted April 17, 2019 20 hours ago, Andres said: C staat voor het element koolstof. Wordt gebruikt als een afkorting voor houtskool op dit forum. Het wordt vaak vermeld als C (wilg) bv, wat dan slaat op houtskool gemaakt van wilg. Bedankt voor duidelijkheid. Heb trouwens de stro C gewogen, Stro is zwaarder dan paulownia hout c (had ik niet verwacht). On 4/11/2019 at 10:30 PM, Rocketier said: Met stro C krijg je ook hele snelle bp. 8 euro voor een baal. Balsa hout is beet duur denk ik zo. Gisteren bezig geweest met het het maken van Stro C, vandaag meng ik de rest voor hot BP, maak straks een video van de combinatie en de brandsnelheid, naar 10/9 uur in de molen gezeten te hebben. Link to comment
Tyneman Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Goed bezig. En dan nu ook graag verder in het desbetreffende topic. Dit is inmiddels geen korte vraag meer. Link to comment
Recommended Posts