Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
Baazis

Gezocht: Titanium MMO Anode

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben opzoek naar Titanium MMO anode Voor Elektrolyse,

Hoop dat er iemand is die dit zou hebben liggen voor een goed prijsje !

Dit is niet voor het maken van flash maar voor het leren en begrijpen van de elektrolyse.

alvast bedankt allemaal

Mvg Bas

Edited by gamekeeper

Report

Waarom? ik zoek dit tog?

Daar is de marktplaats tog voor dingen verkopen kopen zoeken etc?

Mvg Bas

Schrijf tog even met een ch, als je dat al niet kan :ph34r: ben je pastasaus als je KClO4 te pakken weet te krijgen.
Verder heb ik weinig zin om de regels uit te gaan spitten wat betreft andere overtredingen.
Om nog even terug te komen op iets niet goed kunnen lezen, als je al niet goed kan lezen hoe je met flash om moet gaan bv is dat vrij linke soep, ik bedoel kom nou even, ga ik je een bron geven als jij beweerd MMO te coaten met Titanium? :D
edit:
O, ja, regel 8 van het forum:

Het is niet toegestaan om concrete winkels, website's en personen voor het verkrijgen van chemicaliën middels dit forum bekend te maken. Ook geen specifieke prijzen, productnummers, plaatsen etc. die het zoeken via bijv. google vereenvoudigen.Vragen waar (bepaalde) chemicaliën verkrijgbaar zijn is eveneens niet toegestaan.

Edited by High Density

Sorry voor het verkeerd begrijpen;)

Gr Bas

Edited by Baazis

Oke naja sorry daar voor zal het veranderen Alvast bedankt voor de pm ChemicalPyro Thnx,

Mvg Bas

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By de.leeuw62
      Hoi! iemand een idee met welk gereedschap je vijlsel of zaagsel kan verkrijgen van een stuk Titanium?
    • By pangertjes
      hallo

Ik zoek nog een mooie ball mill, liefst lortone en zo stil mogelijk.

groetjes.
    • By zakelijk1986
      Ik zoek een goede Star-plate om sterren/comets te maken voor 5'' shells

Iemand die mij daarbij kan helpen?

• By Snooby
      Grotere ball mill.. Extra opvulmedia nodig. Heeft er iemand loden een stuk of 50 loden ballen in de aanbieding. Liefst tussen de 10 en 20mm.
    • By Snooby
      Als er iemand is die deze voor een mooie prijs kan maken, pm ff.
    • By Snooby
      Omdat ik mijn eigen spullen altijd in zeer korte tijd vernietig,

Is er iemand die wat tweedehands glaswerk (bekerglazen, erlenmeyers etc) ter verkoop heeft staan voor een zacht prijsje?
    • By Andres
      Hallo allemaal !

Ik ben op zoek naar 2 milling jar's van ongeveer 10-15 cm lengte en +- 10 cm diameter.
      Op internet vind je echt niet veel, het is hdpe potten die je per 10 000 moet kopen of dan weer peperdure op Ebay.
      Weet iemand waar ik goede milling jar's van die afmetingen kan kopen ? Of die hdpe potten per stuk.
      En nu ik toch een nieuw topic aanmaak: ik ben op zoek naar media ter vervanging van mijn knikkers gemend met metalen knikkers.
      +- 12 mm doorsnede, liefst lood of chrome. ik heb er al gevonden, chrome van €18.5, maar kan het maar vragen: weet iemand goedkoper ? Anders neem ik die.
      Tips van alledaagse dingen die te gebruiken zijn als Milling jar zijn natuurlijk nog veel meer waard !

Alvast bedankt !
      Andres
    • By The Freak
      Hoi!

Ik ben op zoek naar een niet al te dure NS14 thermometer adapter voor mijn destillatie opstelling. Iemand misschien een over? Helaas zat deze niet inbegrepen in de verder wel gunstige deal (40 euro voor 25 en 50 mL kolf, vigruex, liebigkoeler 30cm, vacuüm allonge, normaal opzetstuk + wat klemmen, alles NS14). Tot op heden kon ik wel af met een flinke laag teflon tape om de thermometer, maar ik ben van plan om salpeterzuur te gaan vacuüm destilleren. De handyman methodes lijken mij hiervoor ietwat minder geschikt. Heb ook nog een pomp nodig, gelukkig staan er twee oude koelkasten op de gang die weg moeten. Eens kijken of ik daar de pomp van af kan slopen, beetje afhankelijk van het type koelgas.

Mvg,
      Freak
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ben zelf ook aan het knoeie geweest met een spuit om sterren te perse. Dus ben op zoek gegaan naar een ster plaat, maar blijf wel ff met de spuit door gaan met de hand hahahaha…. Heb helaas niet de gereedschappen en mogelijkheid om zelf wat te maken meer… 
    • Ik heb gelukkig de weg terug weer gevonden.. heb nu ook meer tijd ervoor weer want me zoontje is nu oud genoeg om zichzelf bezig te houden dus pappa kan beetje klote weer… ik ben wel nog steeds bezig met onderzoek, proberen en testen wat voor mij werkt.. maar ja moet zuinig zijn met me poedertjes is tegenwoordig echt een drama om wat te kunnen scoren… verklaring hier verklaring daar… ik zit daar heel nie op te wachte🤦🏼
    • Zoooooo ik heb de weg ook weer terug gevonden…. Zien dr echt goed uit… ik ramde het aan met de achter kant van me ratel uit me doppenset en boorde handmatig de core met een lang boortje… 🤦🏼 het werkt maar niet perfect
    • O sorry man, ik zie dat ik je net op het laatste moment in de steek heb gelaten. ( mijn notificaties gaan naar een oud mail adres).  Met het berekenen had je een paar dingen door elkaar gehaald. De omwentelingen per minuut blijven natuurlijk gelijk ongeacht wat de dikte van je aandrijf as is of de poelie die je erop plaatst.  Ik neem aan dat je er intussen wel achter bent gekomen, met nog een keer het bovenstaand verhaal rustig terug te  lezen. Of mischien heb je wel een van de vele online rekentools gebruikt.  Een vertraging of versnelling treed enkel op bij een overbrenging tussen ongelijke grote van assen of tandwielen.  ( dat maakt dat jouw rekenfout al in de eerste regel van je berekening zat).  Je moest de omtrek vermenigvuldigen met je rpm en niet delen. En je krijgt dan een waarde in centimeters en niet in rpm ( want dat was een vast gegeven, welke pas veranderd bij een overbrenging) 
    • Hahaha het is toch echt een virus ook.  Vanochtend eerst Facebook toen hier verhaal doen voor de gezelligheid. Schreef ik nog neu dit jaar niks gemaakt. Het begon toch wel te kriebelen. Ik denk nog geen half uur later, was ik al aan de gang.   Toch maar wat knal en stuk of zeven whistle motortjes geperst. Payload heb ik nog liggen.  En maar fantaseren wat ik nog meer droog kan krijgen voor morgen🤣  Have fun!  Jason 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online