Jump to content
PyroForum.nl

domino

Wie stemt er voor Avatars op deze site?  

58 members have voted

1. 1.

• Ik stem voor!!
      40
    • Ik stem tegen!
      4
    • Het maakt mij niet uit...
      14

Recommended Posts

Posted

Wat ik miste op dit forum, want je hebt het op andere forums wel.
Een Avatar/Plaatje!
Misschien zijn er meer mensen die dat ook graag zouden willen..?En als dat zou kunnen nantuurlijk :wink:

b.v.d

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ik miste dit ook al op het forum, en aangezien ik weet dat dit een phpBB forum is kan je dat makkelijk inschakelen als je admin hebt :P

Posted

maar dan moet de geliefde site-admin natuurlijk wel een maximum breedte en hoogte instellen, anders krijg je van die forum-noobs die asociaal grote avatars linken... :P

(daar heb ik ervaring mee bij m'n eigen forum)

Posted

Het kost wel veel bandbreedte het laden van al die avatars op 1 pagina. Ik ben voor als het forum er niet vervelend traag door wordt.

Posted

Als de Poll juist wil de meerderheid dus een avatar :P
Gamekeeper, wat vind jij van dit idee?

B.vd
P.s. (dit stuur ik niet in een Pm, want volgens mij wil iedereen wel weten wat gamekeeper ervan vind)

• Root Admin
Posted

Wat is de meerwaarde van avatars? Ik verwacht dat er veel 'kewl'-plaatjes zullen verschijnen met bommen-troep etc, niet goed voor het forum.

Dataverkeer is niet zo'n probleem, schijfruimte lijkt me ook niet (avatars zijn niet zo groot).

Ik kan het wel een tijdje toestaan om te kijken wat voor plaatjes er verschijnen, bij deze.

Posted

Goedzo Gamekeeper, ik ben het er ook mee eens dat geen gekke plaatjes moeten komen, maar ik kan de avatar nog niet toevoegen bij profiel..

Posted

Ik wil het anarchisten symbool gebruiken als avatar. Dat lijkt mij toch niet erg. Dat is de reden dat ik het vraag. Sommige mensen zien dat als extremistisch.

Met andere woorden: boem is ho.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...