Jump to content
PyroForum.nl

even hallo zeggen


wouter1111

Recommended Posts

Voor iemand die studeert vind ik het taalgebruik wel erg onder basisschool niveau liggen.
Mensen die alleen willen knallen daar hebben we hier weinig (tot geen) respect voor.

Volgende post die lijkt op bovenstaande bagger resulteert in een fikse warning.

P.S. Owwja, welkom!

Link to comment
het is misschien een heel stomme vraag :) maar wat betekent nou eigenlijk k3wl of kw3ll

en uhm welkom


hehe dies ook nog laat op!

Een kewl is iemand die niet echt nadenkt over wat ie doet en niet alles kritisch beoordeeld (dus is anderhalf jaar zoet met het anarchist cookbook). Verder kan ik het niet echt veel anders onder woorden brengen dan een beginner zonder basiskennis. Die vaak in de zeik worden gezet als volgt: mI k3wll b0mzzz g0 k@b00m d00d! (of iets in de richting)
Iemand anders nog een aanvulling? :)

mvg
Link to comment
hehe dies ook nog laat op!

Een kewl is iemand die niet echt nadenkt over wat ie doet en niet alles kritisch beoordeeld (dus is anderhalf jaar zoet met het anarchist cookbook).


Dat is een mooie:) Verwijzen naar anarchist. Dat is idd het ultieme kewl boek:) Maar behalve dat ze niets liever willen dan boem,bam,dingen kapot! etc. i.p.v dat de intresse ligt bij het maken zelf zou ik niet weten wat ik toe zou moeten voegen. Edited by paddo
Link to comment
I can't fucking STAND little shits an who get injured by fireworks, because they held a firecracker too long, and it blew up. Then their asshole irrisponsible soccer-mom goes on some stupid ass crusade to get all fireworks banned. Fucking retard parents and their little shit kids. Heres a suggestion: DONT RAISE STUPID RETARDED LITTLE SHITS!!
Aaah. super opmerking :)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...