Jump to content
PyroForum.nl

Afscheid


Bass

Recommended Posts

Hallo allen,

Helaas moet ik afscheid nemen van mijn geliefde hobby 'pyrotechniek'. Ten eerste omdat mijn werkplaats een verbouwing krijgt en ik niet wil dat een aannemer mijn mealpowderpaleis ziet. En ten tweede, een beetje omdat het redelijk veel tijd in beslag neemt. Ik sluit mijn hobby af met een aantal 3,5" shells waar gauw zo'n 250 à 350 gram compo's in gaat zitten, je begrijpt de tijdrovendheid. Om het af te leren heb ik twaalf shells gemaakt waarvan ik er een aantal op film heb, zie hieronder. Ik heb er erg van genoten en zal in de toekomst vast weer eens beginnen, m'n overige chems houd ik daarom nog.
Ook houd ik het forum nauwlettend in de gaten voor nieuwe topics en mooie filmpjes.

Allen veel plezier en doe geen domme dingen :D









Link to comment

Ben bang van niet, in die verhouding krijg je dan flash. Mischien als je de hoeveelheid Al verlaagd en hoeveelheid S opkrikt. b.v. 10 Al, 70 KNO3, 15 S en 5 dex. Ik verzin maar wat. Maar dan nog is GD veel te reactief ben ik bang, geen ervaring mee.

Edited by Bass
Link to comment
kan je ook german dark gebruiken voor die silver stars? ik heb namenlijk geen AL



Ik had laatst ongeveer de helft van de AL in deze comp vervangen door GD, omdat dit dan makkelijker ontbrand.
Dit werk nog steeds goed maar je stars hebben nog wel een prime nodig.



Ik kan trouwens geen van de filmpjes bekijken omdat er iets mis is met de bronfilter van het bestand :D
Link to comment

Dat ligt iig niet aan je firefox pyromaniac. Ik gebruik FF al erg lang en kan alles op dit forum goed zien / bekijken. Ook bovenstaande filmpjes.
Mijn complimenten trouwens voor die shells, mooi werk.
Jammer dat je stopt, maar we zullen je nog wel een terugzien gok ik zo.

Gr33tZ

Link to comment

Hele mooie shells! :D

Ik had al een tijdje geleden van je gehoord dat je ging stoppen, maar had dit topic niet gezien. Wel jammer dat je ook stopt, ik weet echter zeker dat het ooit een keer weer naar boven komt :D Zelf ben ik ook gestopt, voorlopig blijft dat ook zo maar misschien ergens in de toekomst dat ik weer begin met de hobby :D

Link to comment
  • 4 months later...

ik was zelf ook gestopt. maar na een jaar of 5 ging het toch weer kriebelen.

ik ben nu weer alles aan het verzamelen en uit het stof aan het trekken.
ik heb er weer zin in.

dus bass. je weet nooit.
ik kan je vertellen dat het vanzelf weer gaat kriebelen na een tijd.
tot in de toekomst.

chemical cook

p.s. mooie shells. zeker die ruby ring.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...