Jump to content
PyroForum.nl

'stemmen Over Vuurwerk In De Straat'


Amateur

Recommended Posts

ROTTERDAM - GroenLinks in Rotterdam wil dat bewoners per straat en per referendum kunnen stemmen of er in hun straat vuurwerk mag worden afgestoken.
Als een meerderheid dan tegen het afsteken is, wordt de straat vuurwerkvrij. De partij gaat dit binnenkort voorstellen aan de gemeenteraad.

Beperken
GroenLinks in Rotterdam is voorstander van het beperken van het afsteken van vuurwerk. Eerder opperde de partij al om een centraal vuurwerk te laten afsteken in plaats van iedereen z'n eigen een vuurpijl de lucht in te laten jagen.
"Je bent je leven niet zeker als je je buren op straat een gelukkig nieuw jaar wilt wensen,'' zegt raadslid en initiatiefnemer Arno Bonte. "Of je wordt binnen een mum van tijd door de kruitdampen weer naar binnen gejaagd.''

Bord
Bij de ingang van een vuurwerkvrije straat moet een verbodsbord komen te hangen. De politie zou het verbod moeten handhaven. Wat betreft Bonte volgen na Rotterdam andere plaatsen.

Bron: http://www.nu.nl/algemeen/1890964/stemmen-...-de-straat.html
Link to comment

Ik denk niet dat die milieuterroristen van GL enige kans maken. Alleen maak ik me wel zorgen om die Arno Bonte, vreemde idealen heeft die vent, met z'n vuurwerkverboden enzo.

Idee voor de legale vuurwerkhandelaar: Bij inlevering van een bord, vuurwerk t.w.v. 10 euro! ;)

Edited by Amateur
Link to comment
Bestuur Groenlinks Rotterdam treedt af
Het bestuur van GroenLinks Rotterdam heeft op dinsdag 9 december aan het begin van de Algemene Ledenvergadering haar aftreden aangekondigd. Het bestuur blijft tot de volgende ledenvergadering in januari aan en zal alleen de meest noodzakelijke taken uitvoeren.
Zo, zo opgeruimd staat netjes ;) lekkere stabiele partij. zit die bonte daar ook in?

Bonte:
Geen stigmatisering en uitsluiting
Hun website
Moet je deze crap eens lezen:
crap
Link to comment

Dat is echte crap zeg hun voorstellen en zogenaamde onderzoek.
Hoewel met alle vuurwerk freaks bijelkaar ergens lijkt me ook wel vet . Zou ik meteen extra veel doen om indruk te maken hahaha.

maar het is een slecht teken.. straks weer super veel mensen bij de erasmus brug ,doet er ook niet goed aan.

Link to comment

Ik heb hier al veel over gelezen en gehoord.
Het is gewoon gek dat ze zich zoiets op hun nek halen, de mensen op vuurwerkcrew en AVP enzo die zeggen hetzelfde.
Dit gaat ze toch niet lukken, iedereen blijft gewoon afsteken of ze nou willen of niet!
Je kunt zoiets niet verbieden voor mensen die er fatsoenlijk mee omgaan, in mijn buurt wordt er helemaal niks opgeblazen....
Dus ja anders komen alle vuurwerkliefhebbers wel even naar Den Haag, wordt lekker gezellig. ;)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...