Jump to content
PyroForum.nl

4'' Plastic Hemi Onbekende Star Met D1 Ring


cojonesm

Recommended Posts

Hey,

Nadat mijn eerste 2'' shell zeer goed is gelukt heb ik besloten om een 4'' te maken. Een buis had ik nog maar een hemi moest ik nog zoeken, opeens viel me in dat ik nog een soort hemi had die je in de kerstboom kan hangen dus gauw naar de doos met kerstspullen en de hemi zoeken.




Lont bevestigen






Stars erin ( onbekende stars en D1 ring )


Break erin ( wilgen pulverone met aantal mespunten langzame flash )

Ja, de stars zijn nogal snel gerold... :o

Iemand nog tips m.b.t tot pasten ofzo?



[ GEBRUIK MAKEN VAN IMAGESHACK IS NIET MOGELIJK, UPLOAD AFBEELDINGEN DIRECT OP HET FORUM ]img291/3541/sdc11177ni3.th.jpg][ GEBRUIK MAKEN VAN IMAGESHACK IS NIET MOGELIJK, UPLOAD AFBEELDINGEN DIRECT OP HET FORUM ]images/thpix.gif]

Ik denk dat ik nog 1 of 2 lagen doe.



Gegroet.

Edited by cojonesm
Link to comment

Dat is de perfecte lengte voor een 4" shell. Je stroken horen grofweg even lang te zijn als de diameter van je shell. De breedte zou rond de 2 tot 4 cm moeten zijn, al komt dat niet zo nauw. Pasten met kraft in de vezelrichting blijft natuurlijk ideaal voor een mooie break, maar is wel arbeidnsintensief.

Link to comment

Vergeet niet dat plastic eerder breekt dan karton. Karton zijn een boel vezels die langer de krachten tegen houden. Plastig breekt en daarna is het gelijk aan de gomtape om de krachten tegen te houden. Trouwens volgens mij is die witte gomtape ook dunner dan andere bruine soorten, als het tenminste hetzelfde is als wij hebben.

Edit: Wij gebruiken die witte gomtape ook voor kokertjes ipv pasting, daar hebben we gewoon die bruine voor.

Edited by xxxjanusxxx
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...