Jump to content
PyroForum.nl

Mooiste Forum Momenten.


User1

Recommended Posts

Waarom ik dit topic open is omdat ik graag de mooiste uitspraken die op DIT FORUM zijn gemaakt bij elkaar wil hebben. Ik heb regelmatig me kapot gelachen om reacties en uitspraken.
Denk daarbij aan tyneman die Kewls volledig de grond in stamp.. Heerlijk :)



Ik zal de spits afbijten met de volgende quote.

Ik kijk de laatste paar jaar ook bijna geen tv meer, vroeger was daar kopspijkers en iedere avond een goede film maar tegenwoordig wint hartvanfukkingkankernederlanddatdwarsdoormeB-filmdieikeigenlijktochalnietwildezienkutniews het daarvan. Helaas is het overgrootte deel van nederland een kuddedier en wordt er niet op minderheden gelet.


De eigenaar van deze post zal het vast wel herkennen, ik heb er weinig andere woorden voor over dan..:
briljant :).





Ik zal het maar onthullen.... het is kees.


Barst los Edited by User1
Link to comment

Sorry voor de dubbel post maar ik vond deze het ook waard om erbij te zetten.

Ik ben ook rijp voor een 0900-Jomanda-lijn :)
(ik kan namelijk voorspellen wat er met dit topic én met jou gebeurt :) )


Aldus morpheus.
Link to comment

Bedankt voor al het lof,

Ik zou hiervoor graag mijn vader, moeder, opa, oma en andere familieleden willen bedanken die me geholpen hebben. Verder zou ik de regiseur extra willen bedanken voor zijn inzet en mijn vrouw, welke mij persoonlijk bijgestaan heeft op ieder deel van de setting voor haar bijdrage, zonder hen was dit allen niet mogelijk geweest!

Kees.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik vind dat deze hier ook thuishoort:

Die strenge regels zijn hier nodig om het forum op orde te houden. Anders houden we alleen maar crofrybommen, gek3wliseerd vuurwerk en flamewars over. Plus dat het het einde van het jaar is en dat het k3wlisme een enorme boost krijgt.


:blush::lol:

Aldus nitroglycerin
Link to comment

Volgens mij kwam die gedachte van nagellakremover als H2O2 in de eerste plaats van N2O, en heeft hij die er later uitge-edit, zoals te zien is aan de bijkomende reply van Keesthemad:

Lekker ongefundeerd N2O...
-knip-
Nagellakremover gebruiken wij per definitie niet, enkel zuivere of acceptabel zuivere chems.
-knip-

Terwijl je daarvoor niks (meer) over nagellakremover ziet staan.
Dus zo extreem dom was die opmerking van remonn nou ook weer niet.

Correct me if I'm wrong.
Link to comment
  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...