Jump to content
PyroForum.nl

Fields K-1 World Gp 2007 Final


gamekeeper

Recommended Posts

Heb hem al gezien, en GK ik reken badr hari ook tot de nederlanders :D

Volg het elke week, al een paar jaar, het is echt leuk om te zien, aangezien de Nederlanders de hele sport domineren, en als het geen Nederlander is traint ie wel in Nederland(Ghalid die faust, Stefan leko enz) :P

En de Nederlanders domineren de sport al heel lang, Ernesto hoost, Peter aerts, en Remy natuurlijk.

Semmy schildt wint wel, maar alleen maar door zijn lengte imho.


Lttrrzz

Edited by Guest
Link to comment

Nier normaal die Peter!

Die Koreaan dat het was volgens mij , had hij zooo snel neer , echt heerlijk eeen 37 jaar oude gast komt ff , en slaat er 1 knockie en gaat weer weg alsof het een eitje is .

Was echt vet om te kijken.

Greetz , Eric

Edited by Ericz
Link to comment

Dan heb jij het zeker niet afgekeken?
Peter ging in de finale toch wel heel smerig door zn knie. Wat een manier om de finale te verliezen. :D
Niets tegen Semmy, maar Peter is toch wel een grotere vechter en had ik het ook zeker meer gegund.
But hey, 12 van de 15 keer een Nederlandse winnaar, IK ben trots op ons kikkerlandje!

P.S. Badr Hadi had hollander kunnen zijn, maar als ie zonodig voor Marokko wil uitkomen, Fuck him!

Link to comment

Gadverdamme, wat zonde van die finale... Peter had het meer verdiend naar mijn mening. En idd. Nederland is de K1. :D Vechtsporten heersen, jammer dat ik ooit besloten heb om er mee te kappen.

[edit] Trouwens nog iemand anders die aan vechtsport doet/heeft gedaan? Ik heb zelf ongeveer 8 jaar lang aan karate gedaan, en ongeveer een jaartje kickboxen, heb het nk jeugd in 2003 nog gewonnen met karate. :P

Edited by Mr.Paplu
Link to comment

Ik heb het ook zitten kijken en wat waren het toch mooie partijen. Vooral toen peter effe die japanner vol KO sloeg binne een minuut. Jerome de la Banner speelde ook een hele mooie partij. Volgens mij was dat tegen die lange Koreaan.
En zonde dat zo'n finale dan zo moet lopen. Maargoed daar doe je niets aan.
Ik heb in iedergeval genoten, en idd Nederland = K1.

Edit*
Er staat wel 3 Nederlanders vechten, Maar die marokaan is eigenlijk ook een nederlander. Maar die moest zo nodig voor maroko uitkomen...

Edited by Pyrofanatic
Link to comment

AAN TYNEMAN :


Inderdaad , niet helemaal afgekeken , maar ik merk wel snel dat er mensen een discussie willen gaan beginnen ? Niet nodig toch :P
Verder Badr Hadi spreekt gewoon Nederlands , moet hij ook als Nederlander voorkomen . En wat een agressie had hij in zijn ogen zeg , lijkt net zo'n hang tuig mannetje als bij ons in de straat .
Altijd moeten ze stoer doen .

AAN MR .PARAPLU:

Hehe , ik heb 6 weken boxen gedaan .
Wil nu Thai gaan doen , maar dat kan ik denk ik niet aan :P eerst wat afvallen :D ???

Ciaoo , Eric

Edited by Ericz
Link to comment

Gewoon boxen? Of kickboxen, das natuurlijk veel vetter! :D Ik heb ook jammer genoeg nooit in de ring gestaan met kickboxen. Ik ben altijd al een mager iel mannetje geweest, dus er was niemand die mijn gewicht had bij de junioren, en ik mocht uiteraard ook niet bij de senioren want ik was iets van 15 ofzo. Toen was ik denk iets van 40 kilo, ben nu 52,5 en ik ben 19,5 jaar oud. :P

Ben trouwens ook van plan om binnenkort weer eens aan vechtsport te gaan doen, want het is zonde om zo een talent ongebruikt te laten. Niet om op te scheppen, maar ik was er echt goed in. :P Maar ik zoek nog iemand om samen mee naar een vechtsport te gaan, en mijn broer die kan niet vanwege zijn werk. Horeca. Mijn broer was ook heel goed.

Maar ik doe dus al ongeveer 3,5 jaar niet meer aan sport (ja, ondertussen boogschieten, maar daar is de enige beweging heen en weer lopen naar het doelpak). Ik ben er mee gestopt, omdat ik het meer als verplichting begon te zien. En ik heb het niet zo op verplichtingen. Tegenwoordig begin ik het steeds meer te missen, en ik kijk nu sinds een paar maanden elke maandag fight-club. Dan krijg ik weer helemaal zin om een karatetoernooi te doen. Ik ben ook weer eens begonnen met elke dag buikspieroefeningen doen, want een blokjes buik heb je zeker nodig, en die heb ik niet meer. ;)

Maarja genoeg geluld. Moet aan mijn huiswerk.

Gr.

Mr.Paplu

[edit] Ik bedenk me trouwens dat we dit gesprek beter voort kunnen zetten in het "wat heb je voor hobbies buiten pyro"-topic. Mods, misschien laatste paar post naar dat topic?

Edited by Mr.Paplu
Link to comment

Ik vond Schilt geen terechte winnaar, van de drie partijen die hij gespeeld heeft, had hij maar erg weinig laten zien. Hij was constant de terughoudende boxer. En liep telkens achteruit. En ook in de finale had hij erg veel mazzel. Hij komt ook log over. Hij zal wel oersterk zijn, maar ik hou niet van zijn stijl, dan zie ik veel liever Bonjaski of Aerts winnen.

Ook slechts 1 (voorspelde) K.O. in de finale toernooi is niet heel erg spectaculair.

Maar die moest zo nodig voor maroko uitkomen...

Ja lekker geïntegreerd NOT
En z'n verlies ook niet kunnen toegeven, heel jammer.
Link to comment

De ring in ? Na 6 WEKEN :D Goos , dat is onmogelijk , minstens een jaar trainen en sparren , voordat je al wat wint :P:)
Maar ja verder was het gewoon paar lessen meedoen met een vriendin .
Was wel vet .

Ciaoo , Eric

Link to comment

Vier jaar gebokst, verder nooit een andere vechtsport uitgeoefend. Echter heb ik wel zeer veel gelezen over drukpunten, technieken en andere vormen van zwakke plekken op het menselijk lichaam en hoe deze aan te pakken. Kickboksen vind ik niks, gewoon boksen vond ik leuker, al dat geschop. Ik vond gewoon boksen altijd iets technischer, omdat je alleen maar je bovenlichaam mag gebruiken, en dat stond mij wel aan.

Toen was ik denk iets van 40 kilo, ben nu 52,5 en ik ben 19,5 jaar oud.


Lol, dat is inderdaad niet echt eh, zwaar.
Link to comment

Ik vind dus dat gewoon boxen veel minder technisch is. Hoewel het k1 van tegenwoordig bijna een bijeenkomst van mensen met groeistoornissen, dikke sumo's en WWF'ers aan het worden is. Kijk naar hong man choi ofzo.

Maar als je een goed getrainde kickboxer ziet (het liefst met een karate achtergrond), dan vind ik het prachtig om te zien wat voor technieken ze in die schoppen leggen. Kijk naar de techniek van "dé" trap van peter, geweldig. Ook is het mooi om te zien dat, bij een partij van een goede kickboxer tegenover een dikkere kickboxer, de goede kickboxer blijft lowkicken. De dikkere kickboxer heeft al meer gewicht om te dragen dus die zal snel moe worden in zijn benen, en gaat KO.

En nitro, wij hebben elkaar ooit nog ontmoet in de kroeg vlakbij jou school, samen met lé, weet je nog? Toen kon je toch zien dat ik een iel mannetje ben. :D

Link to comment

Zwakke plekke van het lichaam , dat leer met een vecht sport dat iemand bij mij op school doet , ben de naam vergeten .

Bijv : Als je iemand sleutelbeen goed wil breken :D Je arm naar achter houden net zoals bij een klap geven . Maar dan met je vingers goed uitgestrekt , dan moet je dat onder het sleutelbeen zetten/drukken en met je deel van je hand wat onder je pink zit naar de borst klappen ( ja heel slecht uitgelegd ik weet het .) Als je dat vaak traint kan je iemand sleutel been breken , of heel simpel 2 vingers om de noten en omdraaien ( de draken klauw :P)

Meer vertelde hij me niet .

Greetz , Eric


EDIT : Ow ja , als iemand op jou afkomt als een wilde gek in een gevecht , en hij wil slaan . Of je links of rechts bent . Gewoon ze arm afweren . En dan met links of rechts je elleboog in ze slokdarm zetten , meteen verbrijzeld.
Heel simpel maar wel stinky gemeen hoor :P

Edited by Ericz
Link to comment

Vergeet niet opzij te draaien, en hem aan de buitenkant van zijn arm af te weren, anders komt die andere vuist ook nog. En tijdens het draaien die elleboog er op knallen ja. Maar of je zijn nek ermee verbrijzeld? Denk het niet.

Zo kende ik ook veel meer gniepige trucjes, ben het nu bijna allemaal weer vergeten. Ik weet nog wel bijv. als iemand je een stoot wil geven. Draai weer naar de buitenkant van zijn arm. Als hij met rechts slaat draai je dus naar links. Als hij met rechts slaat vang je zijn arm met je rechterarm op zeg maar. Dan ram je lekker hard je elleboog in de zijne. Vind ie waarschijnlijk niet zo prettig.

Link to comment

Iemand afgelopen zaterdag nog K1 Gekeken op Eurosport? Het ging om de LightWeight finals.
Er zijn in iedergeval 2 Nederlanders door naar de halve finale's maar die moeten tegen elkaar. Dus we hebben zowiezo een Nederlandse finalist. Waren wel leuke partijen.
Aankomende zaterdag komen de 2 halve finale's en de Finale.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...