Jump to content
PyroForum.nl

Concerten


Recommended Posts

Twee keer Lowlands, 1 keer Wacken ( Duits metal festival), 16 keer Heideroosjes, 3 keer BZB, 1 keer Rasmus, twee keer Flied of rock, 1 keer Dynamo, 3 keer beatbusters, een flink aantal keren naar Dis, DHF en Zone (3 bands uit Utrech), 1 keer houtenpop, 6 keer appelpop, 5 keer krikit waren 1 keer Hunten pop.

Bij elke concert in de pit beuken, moshen, springen en crowdsurfen.

Link to comment
Als "nick"naam: HellBound>LordOfDark hebben, en dan naar een concert van Robbie williams gaan :shock:

Ik dacht dat je meer wat had van Marilyn Manson :wink:


Haha ja ik kan het me voorstellen, maar mijn nick is heel anders dan hoe ik echt ben, maar is eenr aar verhaal hoe ik eraan kwam, maar het komt er op neer dat ik die nick ooit odner ogen kreeg van de naminator van gamespy, en toen heb ik 'm gehouden :D en ja ik zal eerlijk toegeven dat ik ook naar marilyn manson luister :) haha maar mijn smaak is wat dat betreft zo breed... (van robbie williams tot schreeuw muziek en het andere uiterste, de echte hardcore, en alles er tussenin....) maar het is wel leulk dat we nu de beste kaartjes hebben en dus helemaal vooraan staan :D en het mooiste is dat ik er anderen voor in de kou heb laten slapen :D

@ oscar, das best een boel! :lol:
Link to comment
Graspop 2x, pukkelpop 3x rock werchter 4x, I love Techno 1x, Kozzmozz 2x Dranouter 7x en dan nog allemaal kleine concertjes, en ik kan niet tegen jankers als bon jovi en robbie williams of andere crap, inclusive al die rappertjes van nu.


"Al die rappertjes" die jij kent zijn zeker van TMF en MTV? ik ben ben je eens dat die nergens naar klinken maar er zijn ook rappers die echt met goede teksten en beats komen. Die doen die niet mee met al die commercie.
Link to comment


"Al die rappertjes" die jij kent zijn zeker van TMF en MTV? ik ben ben je eens dat die nergens naar klinken maar er zijn ook rappers die echt met goede teksten en beats komen. Die doen die niet mee met al die commercie.


Enige rapgroep die ik apprecieer is 't Hof van commerce, waarschijnlijk kennen jullie die niet en versta je ook niks van de teksten,

en nee ik heb het niet over rappertjes als 50 cent of ander zeikers, ik kan mij gewoon niet voor het genre vinden.
Link to comment
  • 1 month later...

.. afgelopen jaar hield ik het rustig.. ben naar Rammstein geweest (vuur vuur en nog eens vuur). en eind van de zomer naar appelpop (vooral om WT te zien, kraampjes ook altijd leuk daar).
vorrig jaar ook naar elffantasy fair geweest, maar das geen muziek, ik ga dit jaar wel weer...

ik ga ook kijken of ik dit jaar met vrienden naar lowlands kan..

Link to comment

Ik, mijn tweelingbroer en 2 goede vrienden en nog 20 mensen gaan 21 Januari naar ANTI - FLAG !!!!!! het is in rotterdam in waterfront, word echt te vet ;)
Ik ben nog nooit eerder naar een concert geweest, zeker niet van een punk rock band, en dit lijkt me dus echt te vet.

Als er hier nog Punk-Rockers tussen zitten, ga naar www.waterfront.nl en ga kaarten kopen en ik zie je daar :P :wink:

Link to comment

Het jammere van de 013 is, dat het lijkt op een grote trap. Dat vooral lastig onderaan met een pit bouwen (het beuken vooraan in het middden). Opeens kom je tegen de rand aan en kan je niet veder.

Ik ben een ''punkrocker''. Ik ga liever naar de Heideroosjes of een lokale punkband zoals: Ask for Bob en DHF

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...