Jump to content
PyroForum.nl

Sport

punksnotdead

Recommended Posts

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

Turnen, breakdance, crossen, MTB en wat oefenen op een maxi trampoline thuis, verder snowboarden in de winter(dit jaar ga ik voor een sponsor :P ) that's about it.

Verder heb ik vroeger wat geklooid met een skateboard maar daar is nooit veel van terecht gekomen.

Posted

Ik kon het ook goed, maar de laayste keer ben ik uit de half pipe gevlogen. Sindsdien en omdat het vaak te nat is buiten doe ik het niet meer.

• 1 month later...
Posted

Sport is leuk ;) Ik zit sinds kort op fitnis enne heb 4 jaar tennis gezeten, ben er gelukkig vanaf, want ik vond er geen drol aan. Verder heb ik 2 jaar op boogschieten gezeten, was wel leuk maar reistijd van klote enne ik zit nu 12 jaar op voetbal, ik zit nu in A1 in de eerste klasse. Verder vind ik straat en zaalvoetbal het leukste dat er bestaat (na pyro en HE dan :P )

Posted

Ehm, ik heb altijd die boog van de vereniging mogen lenen, ik heb zelf dus nooit een boog hoeven te kopen, ik wist eigenlijk al een beetje van te voren dat ik de sport niet lang zou kunnen doen:)

Posted

Ik zit onder voetbal en kan zoals de meeste wel zwemmen :P Verder supporter ik enkele voetbalclubs. Het eerste team van Gemert(waar ik ook voetbal) ga ik uit en thuis heen, en Helmond Sport(GoudenGids Divisie) ga ik thuis heen, heb ik seizoenkaart van. Verder Dart ik ook een beetje en volg ik nu natuurlijk de Lakeside waar Jelle Klaassen het fantastisch doet ;)

Posted

ik zit nu al 3 bijna 4 jaar op boksen en doe ook mee met wedstrijden (alleen in NL) ik ben hier op gegaan omdat ik vrij agresief ben en dus me ergens even me gang moet laten gaan :P .

grtzz Mike

Posted

Muay thai-boxing , al een jaar of 3-4 , met af en toe een kleine time-out wegens blessures .
Ik vind het echt lekker om te doen , lekker afreageren , de spanning en de pijn .
Het geeft echt voldoening , en je leert je zelf ook wel beheersen .
Maar dit heeft toch ook wel weer met de persoon te maken die het doet ...

Posted

Ik zit op fitnese sins kort. Ik doe het nu ook vooral om meer kracht uit me te halen voor de sport waar ik nu op zit ( atletiek-Discuswerpen) Wel leuk tijdvermaak :P

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...