Jump to content
PyroForum.nl

Nog wakker?


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, wel raar dat je dat hier moet zetten, dit is een topic over waarom je wakker bent.

Maarja om weer ontopic te worden, ben nog wakker omdat ik nog wat dingen moet doen, en nog andere dingen gaan doen, en af en toe heb ik dat weleens, hoop dat het duidelijk is :P


Lttrrzz

Link to comment

Hmm alweer nog wakker... Heb komende week 5 tentamens, en door omstandigheden raak ik steeds afgeleid van het leren. Verder moet ik nog een verslag schrijven, een wetenschappelijk artikel, en een presentatie voorbereiden voor dinsdag... Kortom, ik kom om in het werk... Maar uiteindelijk komt alles goed, zeg ik altijd maar!

Link to comment
Maarja om weer ontopic te worden, ben nog wakker omdat ik nog wat dingen moet doen, en nog andere dingen gaan doen, en af en toe heb ik dat weleens, hoop dat het duidelijk is :P

Niet lullig bedoelt ofzo, maaruhm 21.26 en dan in het Nog wakker topic posten is wel leip :(.
Of wil je zegge dat je normaal al om 19:00 al op bed ligt.
Maargoed ik kom dus net uit me werk.
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Wow, ik heb een geweldige avond gehad... We hebben hier in mijn studentenflat een gangfeest gehad. 120+ mensen in een smalle gang, en onbeperkt alles drinken wat er te drinken valt. Ik was organisatie, dus ik hoef niks te betalen. Enige nadeel is dat ik morgen (of straks) weer college heb om 8:45 u :s... Maar dat gaat helemaal goed komen, want het feestje is nog niet af, dus wellicht blijf ik gewoon wakker...

Gegroet, Superman21

Link to comment

Ik heb vanacht amper geslapen, aan een stuk door geleerd, heb over 2 uur mijn examen, 070-290 van het traject MCSA, dat is de een na laatste die ik moet doen om te slagen voor mijn MCSA :P

Heb mijn nacht dus een keer nuttig ingevuld ;)

Alhoewel ik nu aan de moeheid van me zelf kan merken dat ik misschien beter een paar uurtjes rust kon pakken. :D

EDIT: Geslaagd :P

Edited by Guest
Link to comment

Het is nogal laat :huh:
Er is hier een feetje voor mijn pa zijn verjaardag aan de gang, het is bijna gedaan...
Ik ben echt moe, gisteren en eergisteren ook uitgeweest, het word een lastige vakantie :P
EDIT: voor diegene die willen: http://www.praktijkonderwijs.com/~ehl/spel...ie_snelheid.htm moet je eens doen als je nuchter bent en als je wat gedronken hebt :D je ziet de resultaten wel.

Gr33tzz

Edited by dieselpower
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...