Jump to content
PyroForum.nl

20.000 posts


gamekeeper

Recommended Posts

  • Root Admin

Op basis van het huidige aantal posts p/dag (over de afgelopen 2 maanden gemiddeld) schat ik dat we ergens in mei 2007 door de 30.000 gaan. Het kan ook wel wat later zijn als het aantal posts p/dag na oud en nieuw sterk afneemt, of eerder als er in december extra veel posts worden gemaakt, of eerder doordat er in de tussentijd meer postende members zijn. Beetje moeilijk om een goede schatting te maken.

We zullen het zien.... :angry:

Link to comment
(is hetnou een komma of een punt als je een gatalverduidelijking wil aangeven?

Nederlandse (Europese) notatie is met een punt al scheidingsteken en een komma voor de decimalen. (30.000,00)
Amerikaanse notatie is met komma als scheidingsteken en punt als decimaal. (30,000.00)
Gr33tZ
Link to comment
Op basis van het huidige aantal posts p/dag (over de afgelopen 2 maanden gemiddeld) schat ik dat we ergens in mei 2007 door de 30.000 gaan. Het kan ook wel wat later zijn als het aantal posts p/dag na oud en nieuw sterk afneemt, of eerder als er in december extra veel posts worden gemaakt, of eerder doordat er in de tussentijd meer postende members zijn. Beetje moeilijk om een goede schatting te maken.

We zullen het zien.... :angry:


Al die k3wls die tegen O&N ineens besluiten om langs dit forum te komen zullen na de jaarwisseling niet veel meer langskomen dus ik verwacht een kleine daling van het aantal posts per dag. Dus pas in juli/augustus 30.000. :)
Link to comment
  • 5 months later...

TopicBump:

Mijn oog viel op het tellertje met het aantal berichten. Daar zag ik dat we bijna op de 25.000 zitten: nog 40 berichten te gaan!
(Oke dan; nog 41. Er vanuit gaande dat "Mac OS X" van meneer SpamBot binnenkort wordt verwijderd :))

In dit Topic wordt wel telkens gesproken over "20.000" en "30.000", maar dit is natuurlijk ook iets moois!
Wie-o-wie zal nummertje 25.000 posten? Ik ben iig benieuwd... ;)

Link to comment

Als we nou met zijn alle een slow-chat-topic(schrijf je zo toch?) aanleggen waar we echt over alles en nog wat praten dan kan je theoretisch gezien binnen een maand 30.000 halen als we allemaal (5000/885=) iets meer dan 6 posts plempen. Maar dan moet wel ieder lid posten, wan er zijn natuurlijk veel in-actieve leden. :)

Link to comment

Wat voor nut zou dat nu hebben? Het is vooral belangrijk dat we serieus over pyro kunnen praten, niet stoer doen over het aantal posts we met ons forum halen, hoewel een rond getal halen natuurlijk een mooie gebeurtenis is. :)
Ik schat trouwens dat wij maar met een 100 a 200 tal actieve members zijn!

Link to comment
Ik schat trouwens dat wij maar met een 100 a 200 tal actieve members zijn!


De laatste maand:

128 members die dit forum hebben bezocht...
Waarvan:
  • 76 Members iets hebben gepost...
    • 35 members met <50 posts
    • 10 members met 50 - 100 posts
    • 31 members met >100 posts

      • 23 members met <50 posts
      • 4 members met 50 - 100 posts
      • 8 members met >100 posts


      Wat er met 17 members is die overblijven weet ik zo niet
    [*]35 members niks hebben gepost (maar dus wel 'gekeken') :)

    (Wat zijn statistieken toch leuk :P )

    EDIT:
    En van de 413 luitjes die langer dan een jaar member zijn, hebben nog maar 35 het forum afgelopen maand bezocht...
    (viel me ook op ;) )
    Link to comment

    Er zijn veel inactieve members, er zijn er ook veel die gewoon lezen. Ach wat maakt het allemaal uit, het forum blijft toch actief. :) Het aantal posts op dit forum is niet echt de hoofddoelstelling hier, dus of we pas 30.000 halen over een jaar of over een maand boeit niet echt.

    EDIT: Na ff nakijken zie ik dat van september 2006 t.e.m. januari 2007 er gemiddeld 1200 posts per maand werden gemaakt. De 4 maanden daarna 'slechts' 800 posts per maand. Logisch dat we toen verwachten dat we dit getal en de 30K posts sneller zouden halen. ;) Als we deze maand even veel blijven posten als de eerste 6 dagen nu komen we ongeveer uit op 900. Dus we moeten allemaal terug wat actiever gaan doen. :P

    EDIT2: Na nog wat zien en tellen komen we voor het jaar 2006 uit op 1380 posts per maand en 2007 maar 875 met januari als uitschieter. De beste maand tot nu toe was April 2006 met 2284 posts. Wat zijn statistieken toch leuk. :)

    Link to comment

    En posten voor de postcount noemen we post-whoren.
    Is zonde van de ruimte, en voegt niets toe aan het forum, dus vandaar ook niet toegestaan. Je best doen om aan een bepaald getal te komen doet men maar elders, hier Pyro graag.

    Gr33tZ

    Link to comment

    Nog maar 10 posts te gaan voor een weeral mooi getal en plotseling wordt het lekker stil hier? ;) Vandaag bijna niks gepost buiten die stomme spambot die ik net heb verwijderd. Valt er nu niks zinnigs meer te zeggen over pyro of is iedereen goed aan het blokken voor de examens? :)

    EDIT: Toch leuk dat wij trots kunnen zijn op 25K posts. Ik heb net ff wat fora gecheckt waar ik ook regelmatig kom.

    -Pokernews.nl forum: 302.787 posts
    -AAOtracker.com forum: 389.560 posts
    -Xfire.com forum: 1.027.187 posts
    ^^ kom ik niet vaak maar ik dacht dat daar nogal wat zou gepost worden.
    -Americasarmy.com forum: 2.493.570

    En er zullen ongetwijfeld wel nog gekkere forums bestaan. :/

    EDIT2:
    Zoals dit forum dus :P :
    - 4.015.054 posts
    - 106.941 geregistreerde gebruikers

    EDIT3:
    Net weer een nieuw recordje gezien, stom dat ik daar niet eerder was gaan zien, ik bezoek dat forum namelijk ook wel af en toe.
    Het is het 2+2 forum, gekend onder pokerliefhebbers.
    Op dit moment:
    - 6.321.047 posts...dat kan tellen =\

    Link to comment
    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...