Jump to content
PyroForum.nl

smscity en mijn levens verhaal


pyro-maniac

Recommended Posts

Hey, vandaag heb ik mijn zus naar schiphol gebracht zij gaat een jaar naar italie dus ik zie haar 1 heel jaar niet meer :P nou is bellen en smse naar IT heeeeel duur en het gaat ook nog is niet van mijn beltegoed af dus moet ik dat bijbetalen. nu kan je op www.smscity.nl gratis bellen en smse als je je aanmeld maar hiervoor heb je credits nodig. als je je aanmeld via deze link: http://www.SMScity.nl/?memcountry=nl&memid=2114279 dan kan je je aanmelden en krijg ik 50 credits voor iedere keer als iemand zich via die link aanmeld. :)
M.V.G,bjorn

Link to comment
Je hebt zelf tegen mij gezegd dat die credits heel goedkoop zijn. :)

Ja maar je moet met je mob betalen en ik heb abo en daar gaat het niet vanaf.
en gratis is toch beter? en als je een acount heb via die link gemaakt dan krijg jij zelf ook zo,n link en dan kan je die aan mense geven en als ze zich aanmelden krijg jij credits.
Link to comment
Lol, jou post lijkt zo van een reclame bot te komen! :) Er zijn inderdaad betere oplossingen als dit (bv skype).

Lol inderdaad, ik dacht ook eerst dat het van een reclame bot was, eerst de titel, en dan een verhaal over iemand die zogenaamd ergens het zlachtoffer van is en andermans hulp nodig heeft, dat is echt een typisch verhaal voor spam.
Maargoed, omdat jij een echt persoon bent geloof ik je maar, ik zal me maar eens aanmelden.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...