Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben...


mwb

Recommended Posts

Ik ben, kortgezegd, MWB. In real life heet ik karst (niet te missen die naam).
Ik heb nog niet veel ervaring met pyrotechniek, behalve dan met wat standaard vuurwerk uit elkaar slopen en een beetje kijken hoe het werkt en wat er nou zo hard fikt/knalt etc. (ik begin morgenochtend met KAS-Suiker rookbommen, heb de ingrediënten al. ik post wel een filmpje).
Ik heb wel al vrij veel ervaring met 'fikkie' stoken in het algemeen, wat inhoud dat ik zo ongeveer al het brandbare spul (zoals terpentine, spiritus, mengsmering en dat soort geintjes) dat ik in en rond ons huis en de boerenbond kon vinden al eens gestookt heb. Maar ik hoop hier snel te leren...

Edit: Ik ben 14 jaar oud (22-11-1991), woon in middelbeers, en ik zit in mijn 4e jaar VWO+ (nu gewoon VWO, is verandert).

Link to comment

Fikkie steken?
Nee joh daar heb je ff wat aan bij pyrotechniek!
Sorry dat dit niet zo'n warm welkom is, maar ik hoop jou niet op andere gedeeltes dan rookbommen te zien, todat je het fikkiestoken afgeleerd hebt.
Kijk ik vind het ook wel leuk om bij het testen van nieuwe composities een beetje te "overdrijven" maar om dat nou ervaring te noemen...

Link to comment

Welkom,

Ik hoop ook dat je snel bijleert want wat je daar opsomt (uiteenhalen van commercieel vuurwerk+fikkie steken) wordt hier beschouwd als zeer k3wl! Wat dat betekent mag je zelf eens opzoeken, zo leer je al direct hoe de search functie werkt. B)

Vergeet niet de regels door te lezen en pas ze ook toe! Dan is je verblijf hier aangenaam voor ons en voor jou. ;)

Link to comment
Heb je een klas overgeslagen ofzo?
Een persoon van 14 zit gewoonlijk niet in de 4de.


ik heb groep 6 overgeslagen ja :) . Daarom zat ik ook op VWO+.

Maar over dat K3wl: ik ben hier om te leren geen k3wl dingen meer te doen mara het betere werk :P

Edit: Oké, heb het gelezen over Kewls. Ik hoop dat ik daar niet echt bij hoor...