Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Dit is in een chinese vuurwerkfabriek. Je ziet hier echt heel goed hoe ze petalshells maken, ik denk dat ik het ook zo ga doen, omdat je zo optimale resultaten krijgt, iedereen weet hoe chinese petalshells eruitzien :lol: .

http://www.youtube.com/watch?v=HxWEo5FBXMY...feature=related

En in het begin maken ze 3 inch shells, ik kan niet goed zien wat voor booster ze daar gebruiken, het is donkergrijs, flash lijkt me stug, en whistle kan he ook niet zijn.

Link to comment

Haha, ja dat weet ik, ik maak vaak genoeg shells, maar ik vind zoon kegel niet mooi, en bij papieren bekertjes heb je weer de verkeerde kleur :lol: , ik weet het ik ben een zeikerd, maarja, ik ga voor de perfectie:P. Ik maak ook wel liftcups, ik weet heel goed hoe het moet en kan, maar het lijkt me wel makkelijk om zoon stapel liftcups te hebben :) das alles.

Link to comment

ja, als ik papieren bekertjes gebruik doe ik dat ook. Maar het gaat mij er juist om dat als ik een shell maak ik de liftcup erop zet en ik dan niet nog een keer hoef te pasten. Ik vind dat ook niet erg voor een enkele shell, maar met oud en nieuw worden het er wel iets meer :lol: . En dan heb ik geen zin in al dat extra werk.

Link to comment

Hahaha was eigenlijk serieus bedoelt! :lol:

Ik heb zelf ook titanium in knallers en salutes verwerkt maar naar mijn idee zijn deze vonken roder/oranje-er dan de zilveren titanium vonken!

Link to comment

Titanium brandt in veel gevallen ook met een gelige vlam. Dat heeft zowel te maken met het productieproces (en de daaraan gerelateerde hoeveelheid aanwezig natrium) als de toepassing. Wanneer titanium uit een nozzle wordt gelanceerd brandt het om de een of andere reden witter. Daarnaast brandt sponge titanium over het algemeen ook witter, omdat dit productieproces vrij van potentiele bronnen van natrium is.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...