Jump to content
PyroForum.nl

Boeken (downloaden)


Recommended Posts

Sommige boeken zijn nou eenmaal niet makkelijk te krijgen én er weinig voor te betalen, bibliotheek dus. Nu vroeg ik me af, omdat ik geen zin heb om naar een boekhandel te gaan, of je boeken kunt downloaden. ik heb gezocht, maar dat kwam op niets uit. Kan iemand me hier verder mee helpen?

Ik zoek nog wat (Weggehaald) boekjes, zoals (weggehaald). Niet om mensen uit te roeien, maar het is gewoon interessant leesvoer. En misschien mag ik het bij m'n boekenlijst engels gooien.

Link to comment

Ik herinner mij nog dat die title ooit was gesencureerd door (ik geloof) Nick...
Geen idee of de mods hier dus zo blij mee zijn :wink:

Maar volgens mij is 't idd moeilijk om online goede boeken te vinden...
(ook omdat het niet meteen de meest-populaire boeken zijn...)

Link to comment

Nee, ook niet. Ik heb al gegoogled, maar dat kwam op niets uit. Alleen een ander boekje van dezelfde auteur. Ik denk dat er niets anders op zit dan naar een grote bibliotheek te gaan en het daar op te vragen/bestellen, of te kopen. Hoewel mensen me dan wel aan gaan kijken als ze de discriptie lezen van het boek... :roll:

Link to comment

Wat ik over zn boek HWK heb gelezen, is dat alles chemisch goed onderbouwt is, behalven dat zijn gedeelte over ignition systems "borders on insanity" (zie wiki). Zolang we geen "Silent death" gaan uploaden, lijk het mij opzich geen slecht idee...

Link to comment
Wat ik over zn boek HWK heb gelezen, is dat alles chemisch goed onderbouwt is, behalven dat zijn gedeelte over ignition systems "borders on insanity" (zie wiki). Zolang we geen "Silent death" gaan uploaden, lijk het mij opzich geen slecht idee...

Nitroglycerin heeft het over het boek "silent death" :wink:
Link to comment

@ Moloch: Hahaha, wat een toeval, jij noemt een boek, en ik zoek dat boek noujuist.

Verder lijkt met mij verstandig om boeken te uploaden, zolang ze met pyro en HE te maken hebben. Beter een boek met veiligheidsvoorschrifen en een gelukte synthese, dan geen boek en longoedeem door NOx. Verder boeken hier gaan uploaden lijkt me eigenlijk niet verstandig. Ik begrijp ook niet wat je er aan hebt om je zelf om te leggen met v-gassen en andere orgaanfosfaten. De fun van een knal zie ik nog, maar de fun van jezelf, andere mensen, of dieren om te leggen zie ik niet.

Link to comment

Bah bah, ff met google erop gezocht, kon je online stukken uit het boek bekijken, stond er gedetailleerd wat er met je gebeurd als je HgCl2 binnen krijgt, lekker... :?
Op zich wel grappig om te lezen maar van de rest nogal ziek.

Link to comment

Ik heb twee boeken van de door Nitro gezochte schrijver in 10 minuten gevonden op Google.
Als iemand ze wil, stuur maar een PM.
HWE en SD. Wel ben ik van mening dat niet alle info klopt!
Er word bv aangeraden om NG in de Vriezer te bewaren, en dat is levensgevaarlijk.

Verder wel veel nuttige info in die boekjes idd.

Gr33tZ

Link to comment
Ik heb twee boeken van de door Nitro gezochte schrijver in 10 minuten gevonden op Google.
Als iemand ze wil, stuur maar een PM.
HWE en SD. Wel ben ik van mening dat niet alle info klopt!
Er word bv aangeraden om NG in de Vriezer te bewaren, en dat is levensgevaarlijk.

Verder wel veel nuttige info in die boekjes idd.

Gr33tZ

Idd, ze stonden heel toepasselijk op een "white power" forum.
HWE van uncle fester vind ik persoonlijk een goed boek(?)
Veel nuttige info, maar ik heb er zelf nog geen foutjes in ontdekt.
Link to comment

@ warcore

Daar heb ik em ook idd gevonden.
Maar wat vinden je onder degene die de link hebben gevonden van het boek, Blasters Training Manual? (staat dacht ik onder het 2e boek van U.F.)
Staat info in over verschillende explosieven, RDX TNT en andere.

Link to comment
@ warcore

Daar heb ik em ook idd gevonden.
Maar wat vinden je onder degene die de link hebben gevonden van het boek, Blasters Training Manual? (staat dacht ik onder het 2e boek van U.F.)
Staat info in over verschillende explosieven, RDX TNT en andere.

Ik had die ook gedownload, en zo ver ik gezien heb staat er een hoop nuttige info in, met veel plaatjes.
Het is alleen grotendeels gericht op het gecontroleerd slopen van spullen.
Link to comment

@ Warcore
Volgens de reviews staat er in explosive boek erg veel goede info. En het gecontroleert slopen van mn eigen dingen vind ik soms ook erg amusant :D (alleen in destructive buieen :) ).

@ Tyneman, NG in de vriezer is nog niet zo eng, het ontdooien wil ik alleen niet bij zijn :P.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...