Jump to content
PyroForum.nl

The Element Song!!


Recommended Posts

Jah, hij is idd echt meesterlijk! Ik heb hem nooit gehad op school eigenlijk, maar het doet me denken aan de tijd dat we allemaal nog pokemon keken (als 8-10 jarige), daar had je de poke-rap :P. (Waarom weet ik dit nog???)

Lol hierbij de pokemon rap!! Pokerap!

Link to comment

Hahah, de pokerap :P die herinner ik ook nog. :shock: Mja, zoals ik al zei heb ik hem tijdens de les engels gehad, en dit is omdat je in het zesde jaar bij je taalvakken woorden leert uit het vakgebied van jou studierichting. En bij mij is dit chemie, dus dit kwam van pas. :P

Link to comment

Kijk, dat is nog eens een goede regeling! Leer je nu dus ook natuurkundige dingen in het engels? Het is sowisow al erg goed van jou school dat je dat soort dingen in het engels krijgt, hebben wij op school niet eigenlijk. Alleen tweetalig VWO, dat heb ik 3 jaar gedaan, maar daar spraken mijn Scheikunde en natuurkunde leraren geen engels...Dat kwam pas 2 jaar later ofzo, en nu kunnen ze heel slecht engels :P.

Link to comment
Kijk, dat is nog eens een goede regeling! Leer je nu dus ook natuurkundige dingen in het engels? Het is sowisow al erg goed van jou school dat je dat soort dingen in het engels krijgt, hebben wij op school niet eigenlijk. Alleen tweetalig VWO, dat heb ik 3 jaar gedaan, maar daar spraken mijn Scheikunde en natuurkunde leraren geen engels...Dat kwam pas 2 jaar later ofzo, en nu kunnen ze heel slecht engels :P.


offtopic:
he! ik ga ook naar een TTO dit jaar.
Je kan inderdaat merken dat de Natuur- en Scheikundeleraren erg slecht engels spreken :P .

PS: I want to download it!!!
Link to comment

Mmm, als jij een zwavel atoom weet te splitsen, houd je dan niet een molecuul zuurstof over? Plus een heleboel energie. Oja, hoe wil je waterstof splitsen? Een atoom met alleen antimaterie en een atoom met alleen "normale" materie? Hehe...zeker weten dat je klaar bent voor atoomdelingen? :P :wink:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...