Jump to content
PyroForum.nl

Statistieken members.pyroforum.nl/gamekeeper


Recommended Posts

  • Root Admin

Voor de geïnteresseerden onder ons, de statistieken van members.pyroforum.nl/gamekeeper:

Unieke bezoekers members.pyroforum.nl/gamekeeper:


Pageloads members.pyroforum.nl/gamekeeper:


Unieke bezoekers members.pyroforum.nl/gamekeeper/games:


Pageloads members.pyroforum.nl/gamekeeper/games:

Link to comment
  • 2 weeks later...

Om even in computertaal te praten, elke comp heeft een eigen IP-adres (zie het als een telefoonnummer) als een keer je ip wordt geregisteerd kun je alles proberen, maar je wordt niet nog eens geregistreerd (tenzij de pagina kijkt in je cookies). Aangezien een IP uniek is ben je dus ook een "unieke bezoeker"

Link to comment
Ip faker, ik had er ook een, heel handig, want je bent onvindbaar. I heb een hackersverleden achter me, ik kon aan iemands ip zien waar hij/zij woonde, ik kon inbreken, alles. Alles draait maar om 1 ding, IP, als je dat hebt kun je alles (zelfs als iemand een firewall/virusscan heeft).

Ja tuurlijk, ik vroeger ook hoor, ik maakte software voor de NASA maar verkocht die eigenlijk aan de CIA, die gebruikte ze dan weer voor talibanleden op te zoeken. Was echt wel leuke periode toen, maar ik heb het nu achter mij gelaten. :/
srry voor het sarcasme :roll: , maar ik wil jou nog wel eens voorbij een firewall zien hacken. :lol: Als je vind dat iemand localiseren aan de hand van een ip een prestatie is. :lol:
Link to comment

Ik zeg niet dat ik door firewalls heen kon komen, maar het kan wel, als jij je IP veranderd in dat van internet verbinding (website of wat dan ook) valt deze met mazzel te omzeilen, mij nooit gelukt. Het programma om in te breken: netbus, subseven en prorat, zoek maar na, progs werken goed. Met die technologieen zou je een virus scan kunnen passen, als je de client server in een andere applicatie (msn oid) verwerkt en iemand opent het (de client moet niet uit het programma gaan anders wordt het gedetecteerd) en jij connect naar de client server kun je alles wat via het programma kan. Ik hoop dat dit je heeft ingelicht dat het dus WEL kan, en geloof mij dat ik hacker was, ik ben iemand met alternatieve hobby's dus...Ik ben er nu trouwens erg open over, dat ben ik normaal nooit...

Trouwens, als ik jou mijn ip geef, zeg jij dan waar ik woon? oke?

@gamekeeper: ik bedoel straat postcode en dorp/stad

Link to comment

Dat je voorbij firewalls kon geraken wist ik wel hoor :lol: maar ik dacht niet dat jij het kon. De hackers die ik ken die voorbij firewalls enzo kunnen geraken die zijn er al jaren (echt jaren) mee bezig, die kennis en kunnen bouw je niet op in 3-4 jaar, daarom zag ik niet echt in dat jij al zo'n brede kennis had in het hacken. Maar met natuurlijk een paar programma's te downloaden kan je al heel wat, en niet kwaad bedoelt hoor, maar dan noemt iemand zich al snel hacker. :lol: Het echte werk is iig nog iets anders hoor... Maarja, ik heb nu niet echt zin om over hacken verder te discussiëren, terug on-topic l would say?

Link to comment
  • 7 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...