de.leeuw62 Posted November 8, 2018 Posted November 8, 2018 Zou je D1 glitter ook kunnen binden met Red gum? Zodat je de sterren ipv pumpen ook kan rollen.
Andres Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Goeie vraag. Kan je ze met dextrine niet rollen? Misschien door de dextrine op voor hand op te lossen en in je spuitflesje te doen. Dan komt het er gewoon op aan om je compo niet te nat te maken.
de.leeuw62 Posted November 10, 2018 Author Posted November 10, 2018 Hoi Andres! Had ik al es gedaan gerold met dextrine, maar de stars bleken later waardeloos.. Onwetend dat D1 glitter minimaal water nodig heeft. Inmiddels weet ik beter. Ben bang dat rollen met heel weinig water een pokdalig resultaat zal geven. Cutten (of rollen) gaat mijn voorkeur naar uit bij gebrek aan starpump.
Tyneman Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 D1 rollen is mij nog nooit gelukt. dan gebruik je imo te veel water. Cutten zou wel moeten lukken, mits je een loafbox oid gebruikt om de net aan vochtige compo te persen voor het cutten. Maar geen persoonlijke ervaring mee.
de.leeuw62 Posted November 12, 2018 Author Posted November 12, 2018 (edited) Sorry T, maar wat is een loafbox?? Hoe dan ook, goede reden om wat te testen. Overigens heb ik al wel eens D1 gebonden met Arabische gom. Ging bij mijn weten goed. Het effect was hetzelfde. Dank heren! Edited November 14, 2018 by de.leeuw62
Tyneman Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 Hier een voorbeeldje, wel een wat grotere als ik gebruik.
Recommended Posts