Jump to content
PyroForum.nl

vraagje


jarfjar

Recommended Posts

Hey   als ik op de knop "nieuwe topic" druk zie ik een keuze menu   in welke topic  ik de vraag wil stellen     daar zie ik onderaan  een aantal topics   waar ik niet op kan klikken maar waar afgeschermd bij staat      op de rest daarboven kan ik wel klikken

 

Mijn vraag Is    waarom kan ik daar niets posten?   Ligt dat er aan dat ik pas een aantal uur lid ben?

  

Link to comment

Dat zijn zaken voor de grote, serieuze en ervaren pyro's. Doe je het echt goed en verstandig gaat die wereld ook open voor jou. 
Je vindt de uitleg omtrent de afgeschermde delen trouwens bij de foruminfo, die eens lezen is een goed idee.

Link to comment

Je ziet 'Gebruikers' of 'Afgeschermd' staan. Dit geeft aan tot wat deze leden toegang hebben.
Ook 'Admin' en 'Moderator' kan je tegenkomen.

Als ik me niet vergis was er vroeger ook mogelijkheid om als gast te reageren, en dan zie je 'Guest' staan. Je komt dit nog wel tegen in oude topics.

Link to comment

Graag gedaan T ! 

Ik ben er terug in gevlogen en dan bezoek ik het forum ook weer wat vaker.
Trouwens, in je post in Forumzaken (donatie topic) schrijf je betaald waar het betaalt moet zijn.
Zo, nu heb ik nog eens de grammar nazi kunnen uithangen, verwijder deze post ook maar als geheel off topic eenmaal je hem gelezen hebt :P.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...