Jump to content
PyroForum.nl

Inkoopactie: Rondkartonnage


Ananas

Recommended Posts

Om het topic 'hulzen' niet teveel te laten verzanden in de inkoopactie leek het me een goed idee deze af te splitsen naar dit topic.

De betreffende inkoopactie is:

http://www.inkoopactie.net/ia/q64dmp9s

Momenteel is er enkel een animocheck bezig om te kijken of we genoeg mensen kunnen werven voor de IA.

Vooraf toch even 1 opmerking wat betreft de nicknames van de deelnemende members. De inkoopactie is nog niet goedgekeurd door de staff van de site, maar we hebben al 2 mensen met 'pyro' in hun nick en 1 met 'explo', vanwege de huidige paranoia in de mediawereld hebben we liever dat deze voor-, achter- of tussenvoegsels vermeden worden. Hiermee doelen we dus niet alleen op deze toevoegingen, maar alles wat te maken kan hebben met pyrotechniek en dergelijke.

Het is niet mogelijk je nick te veranderen, dus voor sommigen is dit al te laat, we hopen dat het niet al te veel invloed heeft op de goedkeuring.

Link to comment

Ananas ik had begrepen dat jij 1 van de organisatoren was.

Is er inmiddels al meer bekend over hoe lang het duurt totdat de hulzen klaar en verstuurd kunnen/zullen worden?

Of voor hoeveel euro of door hoeveel mensen moet er gekocht worden om dit door te laten gaan?

p.s. Ik vraag het hier i.p.v. in een pb omdat dit voor andere members misschien ook wel handig is om te weten.

Link to comment
Guest Richard

Deze hulzen zijn daar uitermate geschikt voor. Het opbergsysteem voor posters is gewoon een afleindingmanouvre. Dus ga nou niet lopen schreewen op het forum daar wat je er van gaat maken. En of het geschikt is voor mortierbommen!

Link to comment
Guest Richard

Ik hoop niet dat we door de mand vallen. Ik denk niet dat de persoon zich er al te veel van zal aantrekken, omdat het hem immers toch alleen maar om de centen gaat. Maarja je kunt niet voorzichtig genoeg wezen.

Goed punt vuurtje! Het is inderdaad zoals jij het zegt. De meesten weten dit niet.

Link to comment
Guest Richard

Ik heb nu één van 2" ID thuis liggen. Met een wanddikte van 4,5 mm en is parralel gerold. Deze zijn afkomstig van een rol rekfolie (folie waarmee pallets met lossen goederen worden ingewikkeld). En deze houdt de druk met gemak.

Ik neem dan dus ook aan dat de 2" mortieren van de inkoopactie met zelfs 7,5mm het makkelijk kunnen houden.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Beste mensen,

De inkoopactie is nu al een tijdje lopende, maar ik zie dat sommige mensen alleen nog maar een verzendmethode hebben bepaald. Misschien dat anderen ook nog hun bestelling willen uitbreiden. De IA loopt niet zo ontzettend lang meer, dus ik vraag iedereen die nog wil bestellen hun bestelling zo spoedig mogelijk te plaatsen. Zodoende hebben wij ook zo snel mogelijk een goed overzicht van wat er besteld moet gaan worden.

Met vriendelijke groet,

Ananas

Link to comment
  • 4 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...