Jump to content
PyroForum.nl

hallo iedereen

ARG

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met zelf vuurwerk (proberen ;)) te maken. En toen kwam ik dit forum tegen. Waar ik al heel wat informatie heb gevonden. Ik vind vuurpijlen het meest interessantst. Ik en ben van plan er nu een te maken met KNO3 en suiker. Ik heb zelf een ballmill gemaakt met knikkers en maar ga binnenkort loden bollen kopen. Ik ben verslaafd aan vuur(werk) en heb daar ook al wat probleempjes mee gehad op school. :D

groetjes

Edited by Rocketier
Do I need to say more!?
Posted (edited)

Veel lezen, niet gaan proberen nog snel dingen in elkaar te flansen voor O&N en geen devices afsteken op school! :P

Edited by boutnek
Posted

Idd ik raad je aan om veel te lezen! Je doet me denken aan mij toen ik een jaar of 14 was;). Weet je waar je de informatie/ leesmateriaal kunt vinden?

Gr

Posted

wat zijn devices? ;) en waar ik leesmateriaal moet vinden... gewoon op dit forum? of wat bedoel je? :P

grts

Posted

Mijn vriendelijke collega heeft je eerste post al voor je aangepast.

De post hierboven is weer een grote spelvoud.

Volgende baggerpost is bye bye tot in januari!

Posted

Devices zijn stukken vuurwerk die je fabriceert. (pijlen , shells , fonteinen enzovoorts) Kijk bovenaan in de balk en druk dan op documenten hier vind je al flink wat leesvoer.

Posted

Sorry dat ik zoveel fouten maak maar ik heb dislectie, ik zal in het vervolg alles kopieëren en plakken bij Word en dan een spellingscontrole doen. Als ik nog fouten maak, doe ik dat niet met opzet.

• Create New...